Začni si věřit - Lisa M. Schab

Začni si věřit - Lisa M. Schab

od 288 Kč
Dospívání s sebou mnohdy nese pocit, že za nic nestojíme a že nikdy nedosáhneme svých cílů. Jak vystoupit ze začarovaného kruhu podceňování a nedůvěry k sobě samým? Jak si vybudovat zdravou sebedůvěru, která je základem pro řešení různých situací, do nichž se v životě dostáváme? Náš rádce ti pomůže v sebepoznání, v odhalení tvých silných i slabých stránek. Také zjistíš, v čem se liší zdravá sebedůvěra od arogance a sobectví. Osvojíš si způsoby,…
Sevt.cz
Za dopravu 124 Kč Skladem
349 Kč
Za dopravu 124 Kč Skladem
349 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Začni si věřit - Lisa M. Schab
Minimální cena: 288 Kč
Maximální cena: 349 Kč
Ušetříte až: 61 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Dospívání s sebou mnohdy nese pocit, že za nic nestojíme a že nikdy nedosáhneme svých cílů. Jak vystoupit ze začarovaného kruhu podceňování a nedůvěry k sobě samým? Jak si vybudovat zdravou sebedůvěru, která je základem pro řešení různých situací, do nichž se v životě dostáváme? Náš rádce ti pomůže v sebepoznání, v odhalení tvých silných i slabých stránek. Také zjistíš, v čem se liší zdravá sebedůvěra od arogance a sobectví. Osvojíš si způsoby, jak dát najevo své názory, a zároveň jak přitom respektovat postoje druhých lidí. Přijdeš také na to, že přílišná sebekritičnost ti v životě nepomůže. I když se říká, že kdo nic nedělá, nic nezkazí, k tomu, aby se ti povedlo dosáhnout svých cílů, ti pomohou právě strategie obsažené v této knize.Lisa M. Schab, LCSW, působí v Chicagu jako psychoterapeutka. Napsala skoro dvacet knih, které sklízejí velmi kladné ohodnocení. Je členkou Národní asociace sociálních pracovníků. V časopise Chicago Parent pravidelně publikuje sloupky pro dospívající.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.