Tracking pixel
Co je to konverzní pixel (tracking pixel)
Jedná se o krátký HTML kód, který umístíte na své stránky a tím umožníte vylepšit kampaně. Získáte tak detailnější přehled o konverzích a výkonu své kampaně.


Máte nastaven základní BID v kategorii (např. mobilní telefony) na 4 Kč a tato částka Vám bude také účtována. V aukci BID virtuálně zvýšíme o 5 % (na 4,20 Kč) a tím se posunete nad konkurenci.
Proč se vyplatí implementovat
Eshopům, které si implementují konverzní pixel Srovnáme.cz nabízíme konkurenční výhodu. Nastavení virtuálního BIDu 5 % nad reálným účtovaným BIDem tak, aby se eshop zobrazoval nad konkurencí. Toto zvýhodnění bude platné do konce roku 2022.

Přehlednější administrace
Ve své administraci uvidíte informace o konverzích od nás ze Srovnáme.cz. Získáte tedy detailnější statistiky o výkonu kampaně.
Lepší optimalizace
Díky sdíleným datům budeme schopni Vaši kampaň lépe optimalizovat. Zefektivníme řazení a propagaci Vašich produktů a tím zlepšíme i konverze.
