Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Srovnání cen Albi Kouzelné čtení - Kniha Dinosauři

Knihy

Albi Kouzelné čtení - Kniha Dinosauři

EAN: 9788087958285

skladem

Srovnání cen Albi Kouzelné čtení - Kniha Dinosauři

Specifikace Albi Kouzelné čtení - Kniha Dinosauři

Kategorie Knihy

Albi Kouzelné čtení Kniha Dinosauři jsou námětem pro jednu z knih řady Kouzelného čtení, které je určeno pro použití s interaktivním perem, které není součástí balení a je nutné ho zakoupit jako samostatný produkt. Kniha mapuje časové období prvohor a druhohor, dobu kdy se dinosaurům dařilo a ovládali svět, až po moment dopadu meteoritu na naši planetu, kdy svět dinosaurů zaniknul. Ukáže dětem prehistoruický svět s nejnovějšími vědeckými poznatky, včetně » ... a dál?

Produkt Albi Kouzelné čtení - Kniha Dinosauři

Albi Kouzelné čtení - Kniha Dinosauři - parametry

Název produktu: Albi Kouzelné čtení - Kniha Dinosauři

UPOZORNĚNÍ: Tato kniha funguje pouze s elektronickou tužkou ALBI (není součástí balení). Kniha Dinosauři z edice Kouzelné čtení provede čtenáře od zrodu prvních dinosaurů přes druhohory, kdy dinosauři ovládli svět a dosáhli gigantických rozměrů, až k jejich zániku způsobeného dopadem obrovského meteoritu. Kniha dětem ukáže, jak dinosauři vypadali podle nejaktuálnějších vědeckých poznatků včetně zvuků, které mohli vydávat. Dinosauři osloví jak nejmenší děti od 6 let, tak i starší děti, které se již aktivně o prehistorický svět zajímají. Kniha obsahuje přes 1700 zvuků, textů a vznikla ve spolupráci s DinoPark Europe, WEST MEDIA, s.r.o. a studiem Sound Lab. Namluvil ji Alfred Strejček, ilustrace Jan Spěváček, text Štěpán Rak ml. Doporučeno pro děti ve věku 6 - 12 let. NECHTE KNIHY MLUVIT! Kouzelné čtení je unikátní výukový systém, který vám přináší spoustu informací a zábavy. Stačí, když se lehce dotknete elektronickou tužkou obrázku nebo textu, ozve se příslušná informace, zvuk nebo hudba. Kouzelné čtení je určeno dětem v předškolním věku, tak dětem starším, ale bezpochyby zaujme i dospělé. Díky speciální technologii mohou knihy plně využívat i děti v předškolním věku, které ještě číst neumí. Samy si tak mohou „přečíst“ pohádku nebo se hravou formou naučit poznávat barvy, čísla, písmena či nejrůznější tvary. Výhody Kouzelného čtení ALBI: jednoduché zacházení, dítě si dokáže hrát a učit se samo kniha funguje na principu optického senzoru pro čtení skrytých kódů elektronická tužka má kvalitní reproduktor, který vám zajistí vysokou kvalitu zvuku Kouzelné čtení - ilustrační video Doporučený věk: od 6 letDruh kouzelného čtení: knihaKniha Dinosauři provede malé i větší paleontology obdobím prvohor, kdy se objevily první dinosauři, druhohor, kdy ovládli svět a dosáhli gigantických rozměrů až k zániku z nebes v podobě dopadu obrovského meteoritu, díky němuž dostali šanci savci a tedy i my lidé. Naučí děti na realistických malbách a lá Zdeněk Burian, jak vypadali dinosauři dle nejaktuálnějších vědeckých poznatků včetně zvuků, které mohli vydávat. Kniha je koncipována tak, aby oslovila jak nejmenší děti od 6 ti let, tak starší děti, které se již aktivně zajímají o prehistorický svět.Kniha obsahuje přes 1 700 zvuků a textů.Ilustrace: Jan SpěváčekNamluvil: Alfred StrejčekAudio soubor ke knize Dinosauři je zdarma ke stažení zde.Rozměry výrobku:Hmotnost (kg): 0.450Výška (cm): 27.00Šířka (cm): 23.00Hloubka (cm): 2.00Rozměry balení:Hmotnost (kg): 0.500Výška (cm): 1.50Šířka (cm): 27.40Hloubka (cm): 23.10EAN: 9788087958285Záruční doba: 24 měsícůInteraktivní průvodce světem dinosaurů se spoustou zábavných kvízů. Kniha obsahuje přes 1 700 zvuků a textů. Kniha pro děti neobsahuje elektronickou tužku, interaktivní, doporučený věk od 6 let. Série Kouzelné čtení představuje ideální způsob poznávání světa pro děti ve věku od 6 let. Děti si nenásilnou a interaktivní formou prohlubují své znalosti, logické myšlení i schopnost koncentrace. Knihy ze série Kouzelné čtení v so

Recenze Albi Kouzelné čtení - Kniha Dinosauři

Přidáno: 19. září 2019

Přidat recenzi pro Albi Kouzelné čtení - Kniha Dinosauři

* Položky označené hvězdičkou jsou povinné!

Albi: Kouzelné čtení Elektronická Albi tužka - Albi

Kouzelné čtení ALBI Elektronická tužka Základní sada s tužkou a interaktivním Průvodcem kouzelným čtením. Kouzelné čtení je unikátní výukový systém, který vám přináší spoustu informací a zábavy. Stačí, když se lehce dotknete »

od 1 099 Kč

v 16 obchodech

Albi Kouzelné čtení - Elektronická tužka s knihou Hravé učení

Knihy |

Albi Kouzelné čtení Elektronická tužka a kniha Hravé učení Interaktivní knížka, jedna z řady Kouzelného čtení, určená pro použití s interaktivním perem, které je součástí balení. Kouzelné čtení přináší dětem ojedinělý »

od 399 Kč

v 12 obchodech

Mac Toys Kouzelnická sada

Dětský kouzelnický set Mac Toys Pokud vaše dítě miluje svět kouzlení a iluzí, je pro něj tato sada tím pravým dárkem. Najde v ní vše, co správný kouzelník potřebuje k vytvoření jedinečného představení. Součástí sady je navíc návod, pomocí kterého se váš »

od 337 Kč

v 5 obchodech

Albi Kouzelné čtení - Elektronická tužka s knihou Hravá angličtina

Knihy |

Albi Kouzelné čtení Elektronická tužka a kniha Hravá angličtina Interaktivní knížka, jedna z řady Kouzelného čtení, určená pro použití s interaktivním perem, které je součástí balení. Tentokrát je tématem výuka jazyka anglického určená jak »

od 1 334 Kč

v 19 obchodech

Albi Kouzelné čtení - Staré pověsti české

Knihy |

Kouzelné čtení je unikátní výukový systém, který vám přináší spoustu informací a zábavy. Stačí, když se lehce dotknete tužkou obrázku nebo textu, ozve se příslušná informace, zvuk nebo hudba. Nutno vlastnit Elektronickou Albi tužku, která se prodává »

v 21 obchodech

Albi Kouzelné čtení - Hravá přírodověda

Knihy |

UPOZORNĚNÍ: Tato kniha funguje pouze s elektronickou tužkou ALBI (není součástí balení). Interaktivní mluvící dětská kniha Hravá přírodověda z edice Kouzelné čtení seznámí děti od 6 let se základy přírodovědy. Děti si v knize s žaludem Vendelínem projdou »

v 20 obchodech

Albi Kouzelné čtení - Můj svět

Knihy |

UPOZORNĚNÍ: Tato kniha funguje pouze s elektronickou tužkou ALBI (není součástí balení). Interaktivní naučná kniha Můj svět z edice Kouzelné čtení provede děti od 3 let světem sedmiletého Tomáše a jeho rodiny. Podívají se k jeho babičce, pojedou na hory, »

v 22 obchodech

Albi Kouzelné čtení - Puzzle Česká republika

od 312 Kč

v 18 obchodech

Trefl Science 4U – Nauka o vodě

Zvládnete otočit sklenici s vodou vzhůru, aniž by tekutina vytekla? S touto sadou ano. Spolu se svými dětmi si můžete vyzkoušet také výrobu mýdlových bublin, vytvořit tornádo nebo vodní xylofon, kde si budete moci přehrát oblíbené skladby. Celkem můžete »

od 184 Kč

v 20 obchodech

Albi Kouzelné čtení - Zpívánky 2

Knihy |

UPOZORNĚNÍ: Zpívánky fungují pouze s elektronickou tužkou ALBI (není součástí balení). Pokračování úspěšného prvního dílu z edice Kouzelné čtení! Interaktivní kniha Zpívánky 2 obsahuje 12 mezi dětmi oblíbených lidových písniček včetně barevných not, které »

od 179 Kč

v 8 obchodech

Ses Tenis s bublinami

Hračky |

Bublifuk rozměry: 30 × 20 × 6cm, doporučený věk od 5 let. Takový tenis jste si ještě určitě nezahráli. Napadlo vás vůbec někdy, že byste si mohli pinkat s bublinami? Tak to tedy musíte vyzkoušet tenis s bublinami z unikátního mýdlového roztoku značky SES. »

od 254 Kč

ve 4 obchodech

© 2006 - 2019 Srovname.cz | Všechna práva vyhrazena.