![Seth Godin: Tohle je marketing!](https://dataimg.srovname.cz/catalogue/46/97/97/8/4697978/resize500x500/4697978.jpeg)
![Seth Godin: Tohle je marketing!](https://dataimg.srovname.cz/catalogue/46/97/97/8/4697978/resize500x500/4697978.jpeg)
![Seth Godin: Tohle je marketing!](https://dataimg.srovname.cz/catalogue/46/97/97/8/4697978/resize500x500/4697978.jpeg)
![Alza.cz](https://dataimg.srovname.cz/shop-logo/alza.cz.jpg)
Seth Godin: Tohle je marketing!
![Alza.cz](https://dataimg.srovname.cz/shop-logo/alza.cz.jpg)
Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
Tohle je marketing!, Godin Seth
Tohle je marketing! - Seth Godin
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
Tohle je marketing! - Seth Godin
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
Tohle je marketing!
Tohle je marketing!, Godin Seth
Tohle je marketing!
Tohle je marketing!
Tohle je marketing! - Seth Godin
Tohle je marketing! - Seth Godin
Specifikace
![](https://dataimg.srovname.cz/catalogue/46/97/97/8/4697978/resize500x500/4697978.jpeg)
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Anotace: MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE!V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku.Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch - zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. - Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte.- Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí.- Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky.- Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat. Publikace: Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Setha Godin. MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. - Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. - Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. - Je čas přestat si plést an