Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Proč už neplatí tradiční marketing

Učebnice/Odborná literatura

Proč už neplatí tradiční marketing

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Proč už neplatí tradiční marketing - Dominique Turpin;John Walsh;Jean-Pierre Jeannet;Sean Meehan;Adrian Ryans;Kamran Kashani;Jacquez Horovitz. Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 5
skladem

Jaké má kniha
Proč už neplatí tradičn..
hodnocení na ČBDB?

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Proč už neplatí tradiční marketing koupíte i tady

Specifikace Proč už neplatí tradiční marketing

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 208 Kč

Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o vytváření hodnot v organizacích usilujících o uspokojení a udržení si zákazníka. ... a dál?

Produkt Proč už neplatí tradiční marketing

Proč už neplatí tradiční marketing - parametry

Název produktu: Proč už neplatí tradiční marketing
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 208 Kč
Maximální cena: 263 Kč
Ušetríte až: 55 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Proč už neplatí tradiční marketing - Dominique Turpin;John Walsh;Jean-Pierre Jeannet;Sean Meehan;Adrian Ryans;Kamran Kashani;Jacquez Horovitz. Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim

nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a

vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá

některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře

marketingu. Zachycuje řadu inovací, nabízí čerstvé myšlenky

inspirované moderními řešeními v marketingu služeb, v marketingu

rozhodování. Ukazuje, jak se vytváří přidané hodnoty v

organizacích, které usilují o uspokojení a udržení si zákazníka.

Publikace je určena: - marketingovým manažerům, kteří se chtějí

seznámit s novými trendy a tím, jak je co nejlépe zúročit v praxi -

studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, kteří by měli

mít jako budoucí profesionálové přehled o tom, kam směřuje moderní

marketing Dozvíte se: - jak funguje marketing hodnotových řetězců -

proč se bránit proti komoditizaci a jak při obraně využít přidanou

hodnotu - co je typické pro marketing služeb, jak jeho odlišnosti

respektovat v praxi - které „P“ chybí v marketingovém mixu - že

můžete tvarovat trhy a tím mimo jiné ovlivňovat vlastní ziskovost -

jaké nové nástroje při vytváření cenotvorby existují a jak mohou

marketing manažerovi pomoci - že organizace firmy velice úzce

souvisí s marketingem a jak to udělat, aby byla firma co

nejflexibilněji orientována na potřeby zákazníka ad. Publikace: Proč už neplatí tradiční marketing - Dominique Turpin;John Walsh;Jean-Pierre Jeannet;Sean Meehan;Adrian Ryans;Kamran Kashani;Jacquez Horovitz. Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o vytváření hodnot v organizacích usilujících o uspokojení a udržení si zákazníka.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.