Philip Kotler: Marketing management
Philip Kotler: Marketing management

Philip Kotler: Marketing management

od 1 655 Kč
Čtrnácté vydání nejuznávanější publikace - učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe.. Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“…
Grada.cz
Doprava zdarma Skladem
1 947 Kč Do eshopu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Philip Kotler: Marketing management
Minimální cena: 1 655 Kč
Maximální cena: 2 061 Kč
Ušetříte až: 406 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Čtrnácté vydání nejuznávanější publikace - učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe.. Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace. Z obsahu O autorech 20 Předmluva 22 Předmluva k českému vydání 27 Poděkování 28 Jak chápat marketing management 32 1. Definice marketingu pro 21. století 33 2. Příprava marketingových strategií a plánů 65 Zjišťování marketingových informací 98 3. Sběr informací a předpovídání poptávky 99 4. Provádění marketingového výzkumu 131 Propojení se zákazníky 158 5. Navazování vztahů dlouhodobé věrnosti 159 6. Analýza spotřebních trhů 189 7. Analýza B2B trhů 221 8. Identifikace tržních segmentů a targeting 251 Budování silných značek 278 9. Vytváření hodnoty značky 279 10. Zvládnutí positioningu značky 311 11. Dynamika konkurence 335 Příprava tržních nabídek 362 12. Vytváření strategie výrobku 363 13. Navrhování a řízení služeb 393 14. Příprava cenových strategií a programů 421 Poskytování hodnoty 452 15. Navrhování a řízení integrovaných marketingových kanálů 453 16. Řízení maloobchodu, velkoobchodu a logistiky 487 Komunikování hodnoty 514 17. Navrhování a řízení integrované marketingové komunikace 515 18. Řízení hromadné komunikace: Reklama, podpora prodeje, události a zážitky a public relations 543 19. Řízení osobní komunikace: Přímý a interaktivní marketing, ústní šíření a osobní prodej 575 Dosahování úspěšného dlouhodobého růstu 608 20. Uvádění nových tržních nabídek 609 21. Obsluha globálních trhů 641 22. Řízení holistické marketingové organizace v dlouhém období 669 Dodatek 700 Příloha 706 Závěrečné poznámky 721 Glosář 800 Zdroje obrázků 812 O autorovi Philip Kotler Je jednou z největších světových autorit v oblasti marketingu. Drží titul S. C. Johnson & Son. Distinguished Professor of International Marketing na Kellogg Sch

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.