Jitka Vysekalová: Marketing
Marketing
Marketing pro SŠ a VOŠ - Vysekalová Jitka a kol.
Marketing - Jitka Vysekalová
Marketing - Jitka Vysekalová
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
Marketing pro SŠ a VOŠ - Vysekalová Jitka a kol.
Marketing - Jitka Vysekalová
Marketing
Marketing
Marketing - Jitka Vysekalová
Marketing - Jitka Vysekalová
Marketing
Marketing
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
- Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi.
- Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu.
- Má schvalovací doložku MŠMT.
Formát A5 / 248 stran / 1. vydání
Recenze učebnice:Využívání marketingových poznatků je v současné době nezbytné pro všechny subjekty, které chtějí na trhu uspět. Současný marketing se obrací především na zákazníka, na uspokojování jeho přání a potřeb, které vzhledem ke konkurenci na trhu i rozvoji nových technologií stále vzrůstají. Informační věk přináší nové pohledy a vede ke změnám ve všech oblastech života. Dochází i ke změnám v pojetí marketingu. Od hromadného marketingu se přechází k marketingu individuálnímu, dochází ke změnám ve strategickém plánování, vznikají nové podnikatelské a marketingové struktury, nová strategická spojení. Zefektivňuje a zrychluje se komunikace se zákazníkem. Je zapotřebí vyhledávat nové marketingové příležitosti, propojení jednotlivých prvků marketingového mixu tak, aby odpovídaly zvolené strategii a vedly ke splnění cílů. Setkáváme se s novými pojmy jako je guerillový marketing, Customer Relationship Management (řízení vztahu se zákazníky), inovativní marketing, telemarketing a mnoha dalšími. Ale také se čím dál tím více hovoří o společenské odpovědnosti a etice v marketingu, jeho odpovědném přístupu vůči společnosti. Firmy by se měly rozhodovat nejen na základě potřeb zákazníků a firmy, ale i dlouhodobých společenských zájmů a produkovat „žádoucí“ výrobky, tj. výrobky, které poskytují jak okamžitý užitek a radost, tak dlouhodobé výhody. Marketing se stále vyvíjí, ale i v dalším období zůstane alfou a omegou marketingové filozofie orientace na zákazníka; dále je nutné počítat s tím, že se vyvíjí i zákazník. Je náročnější, má větší požadavky na kvalitu i rychlost produktů a služeb, které slouží k uspokojování jeho potřeb. Stále dochází k rozporu mezi teoretickými znalostmi, které máme k dispozici a jejich uplatňování v praxi. Naše publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se i na možnosti její aplikace v praxi; uvádíme příklady, které teorii „oživují“. Na současném knižním trhu existuje řada publikací, které mají v názvu či obsahu marketing. Co přináší nového či jiného učebnice, která se vám právě dostala do rukou? Shrnuje poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů. Právě vlastní podnikatelská praxe autorů na českém trhu, především v oblasti marketingového výzkumu, je to „co je navíc“ než jenom přebírání zahraničních zkušeností. Věříme, že vám učebnice bude dobrým průvodcem při studiu marketingu i při jeho praktickém využívání.
Recenze
Podobné Učebnice/Odborná literatura
Nejoblíbenější výrobci
- Učebnice/Odborná literatura Oxford University Press
- Učebnice/Odborná literatura Wolters Kluwer
- Učebnice/Odborná literatura Grada
- Učebnice/Odborná literatura Klett
- Učebnice/Odborná literatura Fraus
- Učebnice/Odborná literatura STU
- Učebnice/Odborná literatura Lingea
- Učebnice/Odborná literatura Ikar
- Učebnice/Odborná literatura Penguin
- Učebnice/Odborná literatura ACADEMIA
- Učebnice/Odborná literatura Fontána
- Učebnice/Odborná literatura CPress
- Učebnice/Odborná literatura TRITON
- Učebnice/Odborná literatura INFOA