Janíčková S. a: Průvodce k učebnicím AJ 4.roč. ZŠ

od 179 Kč
Je pomocníkem, manuálem, průvodcem k učebnicové sadě anglického jazyka pro učitele. Průvodce však především seznamuje učitele s koncepcí sady učebnic a předkládá učitelům nabídku námětů a nápadů na práci s učebnicí v hodinách. Poskytuje praktické rady a návrhy na realizaci jednolivých hodin, náměty na hry, testy a podrobný plán výuky včetně časového plánu. Součástí každé kapitoly je i část nazvaná Info navíc, ve které najdete zajímavosti a…
Alza.cz
Skladem
189 Kč
Skladem
189 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Název produktu: Janíčková S. a: Průvodce k učebnicím AJ 4.roč. ZŠ
Minimální cena: 179 Kč
Maximální cena: 218 Kč
Ušetříte až: 39 Kč
0

• Je pomocníkem, manuálem, průvodcem k učebnicové sadě anglického jazyka pro učitele.
  • Průvodce však především seznamuje učitele s koncepcí sady učebnic a předkládá učitelům nabídku námětů a nápadů na práci s učebnicí v hodinách.
  • Poskytuje praktické rady a návrhy na realizaci jednolivých hodin, náměty na hry, testy a podrobný plán výuky včetně časového plánu.
  • Součástí každé kapitoly je i část nazvaná Info navíc, ve které najdete zajímavosti a informace, které se týkají probíraného tématu.
  • Obsahuje přepisy textů namluvených na CD
Autor: Janíčková; S. Štěpánková; K. VanceRok vydání: 2016Vazba: Brožovaná bez přebalu leskláISBN: 978-80-7358-114-5Počet stran: 104Rozměry: 298,0 x 212,0 x 6,0 Publikace: Průvodce k učebnicím AJ 4.roč. - S. Janíčková;S. Štěpánková;K. Vance;A. Rejdáková;L. Šebelová. Je pomocníkem, manuálem, průvodcem („kuchařkou“) k učebnicové sadě anglického jazyka pro učitele. Průvodce však především seznamuje učitele s koncepcí sady učebnic a předkládá učitelům nabídku námětů a nápadů na práci s učebnicí v hodinách. Poskytuje praktické rady a návrhy na realizaci jednolivých hodin, náměty na hry, testy a podrobný plán výuky včetně časového plánu. Součástí každé kapitoly je i část nazvaná Info navíc, ve které najdete zajímavosti a informace, které se týkají probíraného tématu. Obsahuje přepisy textů namluvených na CD. Publikace: Průvodce k učebnicím AJ 4.roč. - S. Janíčková;S. Štěpánková;K. Vance;A. Rejdáková;L. Šebelová.

0
0%
5