Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Próza - beletrie » Srovnání cen Dan Simmons: Fáze gravitace

Próza - beletrie

Dan Simmons: Fáze gravitace

skladem

Jaké má kniha
Fáze gravitace
hodnocení na ČBDB?

Více možností? Dan Simmons: Fáze gravitace koupíte i tady

Specifikace Dan Simmons: Fáze gravitace

Kategorie Próza - beletrie

Produkt Dan Simmons: Fáze gravitace

Dan Simmons: Fáze gravitace - parametry

Název produktu: Dan Simmons: Fáze gravitace

Richard Baedecker si myslel, že největším dobrodružstvím, které zažil, bylo kráčet po Měsíci. Sláva, která z toho vzešla, mu ovšem nedokáže pomoci v jeho osobním životě. Jeho žena se s ním rozvedla, syn zanechal školy a odjel do Indie, kde medituje pod vedením nedůvěryhodného gurua. Baedecker se musí vyrovnat se ztrátou, kterou mu jeho sny po dosažení hvězd přinesly. Přidejte se k Baedeckerovu hledání smyslu života, při kterém se vrací do městečka svého zapomenutého dětství, aby zde při oslavách svého návratu objevil, co mu bylo zapovězeno, podniká nebezpečnou pouť do hor, aby v řídkém vzduchu objevil kouzla přírody, a v neposlední řadě potká mladou dívku, do které se beznadějně zamiluje. Baedecker musí čelit nejen lásce, ale i ztrátě, kterou znovuprožívá při vzpomínkách na nevydařený let raketoplánu Challenger, ve kterém zemřeli jeho blízcí. Fáze gravitace je hlubokým příběhem lidského života, který spojuje motiv lásky a ztráty v magické literární symfonii, která přenese čtenáře daleko za

hranice prostru a času. Fáze gravitace - Dan Simmons od authora Dan Simmons a nakladatelství v kategorii Knihy za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz Richard Baedecker byl hrdinou lidstva a kráčel po povrchu Měsíce. Jenže to je minulost. Svět se změnil a vesmírný program byl omezen, Baedecker zestárl a nyní se musí vypořádat s tíží přitažlivosti Země i odcizení jeho blízkých. Jak se vyrovnat s kancelářským životem, když jste se dotkli hvězd? Jak snést, když vidíte, že ideál, kterému jste dali nejlepší léta života, je náhle nepotřebný a plný omylů?

Baedecker není akční hrdina, je to stárnoucí muž, který se vydává na pouť za vlastními kořeny a možná za spásou. Rozpadlé manželství, syn ztracený v učení indického mistra a v hlavě poučky NASA pro styk s veřejností. Od přelidněné Indie po liduprázdnou majestátnost coloradských hor Baedecker zjišťuje, že gravitace je všude stejná. Jenže stejně tak odhaluje, že všude je stejná i snaha se jí vymanit, jít za svým snem a být něčím víc…