Petra Bendová: Dítě s narušenou komunikační schopností ve škole
Petra Bendová: Dítě s narušenou komunikační schopností ve škole

Petra Bendová: Dítě s narušenou komunikační schopností ve škole

od 166 Kč
Dítě s narušenou komunikační schopností ve škole. Komunikace představuje klíčový moment edukačního procesu. Publikaci jistě ocení všichni pedagogové bez logopedického vzdělání působící na běžných základních školách, ale i rodiče dětí s narušenou komunikační schopností. Text koncipovaný jako praktická pomůcka pro každodenní kontakt s dětmi s narušenou komunikační schopností pomůže všem zainteresovaným překonat komunikační problémy či bariéry. Z…
Grada.cz
Doprava zdarma Skladem
166 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Petra Bendová: Dítě s narušenou komunikační schopností ve škole
Minimální cena: 166 Kč
Maximální cena: 166 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Dítě s narušenou komunikační schopností ve škole. Komunikace představuje klíčový moment edukačního procesu. Publikaci jistě ocení všichni pedagogové bez logopedického vzdělání působící na běžných základních školách, ale i rodiče dětí s narušenou komunikační schopností. Text koncipovaný jako praktická pomůcka pro každodenní kontakt s dětmi s narušenou komunikační schopností pomůže všem zainteresovaným překonat komunikační problémy či bariéry. Z obsahu 1. PŘEDMLUVA 2. DÍTĚ S NARUŠENOU KOMUNIKAČNÍ SCHOPNOSTÍ V ZÁKLADNÍ ŠKOLE 2.1 Úroveň komunikačních kompetencí dítěte při vstupu do základní školy 2.2 Diagnostika narušené komunikační schopnosti v základní škole 2.3 Logopedická intervence u dětí s narušenou komunikační schopností školního věku 2.4 Základní principy logopedické intervence a jejich respektování v rámci edukačního procesu dítěte s narušenou komunikační schopností 3. ŽÁK S DYSLALIÍ V ZÁKLADNÍ ŠKOLE 3.1 Zásady pro komunikaci s dětmi školního věku s diagnózou dyslalie 4. ŽÁK S VÝVOJOVOU DYSFÁZIÍ V ZÁKLADNÍ ŠKOLE 4.1 Zásady pro komunikaci s dětmi školního věku s diagnózou vývojová dysfázie 5. ŽÁK S MUTISMEM V ZÁKLADNÍ ŠKOLE 5.1 Zásady pro komunikaci s dětmi školního věku s diagnózou mutismus ve školním prostředí 6. ŽÁK S BALBUTIES V ZÁKLADNÍ ŠKOLE 6.1 Zásady pro komunikaci s dětmi školního věku s diagnózou balbuties ve školním prostředí 7. DÍTĚ S TUMULTEM SERMONIS V ZÁKLADNÍ ŠKOLE 7.1 Zásady pro komunikaci s dětmi školního věku s diagnózou tumultus sermonis ve školním prostředí 8. SPECIFIKA KOMUNIKACE S INTEGROVANÝMI DĚTMI SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM 8.1 Specifika komunikace s dětmi s mentální retardací v základní škole 8.2 Specifika komunikace s dětmi s poruchami autistického spektra 8.3 Specifika komunikace s dětmi s diagnózou dětská mozková obrna v základní škole 8.4 Specifika komunikace s dětmi se sluchovým postižením v základní škole 8.5 Specifika komunikace s dítětem se zrakovým postižením v základní škole 8.6 Využití prostředků augmentativní a alternativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami PŘÍLOHA 1: PŘEHLED ARTIKULAČNÍHO POSTAVENÍ MLUVIDEL PŘI TVORBĚ SOUHLÁSEK ČESKÉHO JAZYKA PŘÍLOHA 2: SEZNAM SPECIÁLNĚ PEDAGOGICKÝCH CENTER PRO ŽÁKY S VADAMI ŘEČI V ČR PŘÍLOHA 3: SEZNAM ZÁKLADNÍCH ŠKOL LOGOPEDICKÝCH V ČR SUMMARY LITERATURA REJSTŘÍKKomunikace představuje klíčový moment edukačního procesu. Aby bylo možné na komunikaci mezi učitelem a žákem/žáky v rámci výchovně-vzdělávacího procesu stavět, je třeba, aby dítě v tomto ohledu dosahovalo při zahájení školní docházky určité úrovně. Přesto se v praxi základních škol setkáváme s dětmi, u nichž se objevuje více či méně závažné narušení komunikační schopnosti.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.