Zdeněk R. Nešpor, Dušan Lužný: Sociologie náboženství
Zdeněk R. Nešpor, Dušan Lužný: Sociologie náboženství

Zdeněk R. Nešpor, Dušan Lužný: Sociologie náboženství

Publikace: Sociologie náboženství - Zdeněk Nešpor;Dušan Lužný. Náboženství působí na život společnosti. Má vliv na politiku, kulturu i ekonomiku. Také mnohé sociální instituce vycházejí z náboženských kořenů. Sociologický přístup ponechává stranou pravost jednotlivých náboženství. Soustředí se na výzkum sociálního jednání, vztahů a skupin, které na základě náboženství vznikají. Tato publikace uvádí čtenáře do studia sociologie náboženství.…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Zdeněk R. Nešpor, Dušan Lužný: Sociologie náboženství
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Sociologie náboženství - Zdeněk Nešpor;Dušan Lužný. Náboženství působí na život společnosti. Má vliv na politiku, kulturu i ekonomiku. Také mnohé sociální instituce vycházejí z náboženských kořenů. Sociologický přístup ponechává stranou pravost jednotlivých náboženství. Soustředí se na výzkum sociálního jednání, vztahů a skupin, které na základě náboženství vznikají. Tato publikace uvádí čtenáře do studia sociologie náboženství. Autoři probírají náboženství v kontextu obecné sociální teorie, věnují se sekularizaci, novým náboženským hnutím i alternativním přístupům k náboženství. Popisují také současnou náboženskou scénu, otázky obnovy a deprivatizace náboženství, etnická náboženství i desekularizaci v muslimských společnostech i v Evropě. Kniha je určena především studentům religionistiky, sociologie a dalších oborů sociálních věd. Publikace: Sociologie náboženství - Zdeněk Nešpor;Dušan Lužný. Sociologie náboženství PORTÁL - PORTÁL - Jazyk: CZ - 236 str. - ISBN: 80-7367-251-0 - Kniha Zdeněk Nešpor; Dušan LužnýPORTÁLKniha, čeština, 236 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.