Zdeněk Pospíšil: Průvodce historií kladenských hostinců II.
Zdeněk Pospíšil: Průvodce historií kladenských hostinců II.

Zdeněk Pospíšil: Průvodce historií kladenských hostinců II.

od 229 Kč
Publikace: Průvodce historií kladenských hostinců II. - Nové Kladno, Podprůhon, Rozdělov - Díl II. – Nové Kladno, Podprůhon, Rozdělov - Zdeněk Pospíšil. Hostince jsou společenský fenomén. Svůj oblíbený hostinský podnik má snad každý, ať už je to restaurace, kavárna, vinárna nebo pizzerie, klub apod. Rádi se v nich dobře najíme, setkáváme se v nich s přáteli, slavíme významná životní jubilea, bereme na rande své budoucí životní partnery… Průvodce…
Dobre-knihy.cz
Za dopravu 57 Kč Skladem
229 Kč
Za dopravu 57 Kč Skladem
229 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Zdeněk Pospíšil: Průvodce historií kladenských hostinců II.
Minimální cena: 229 Kč
Maximální cena: 261 Kč
Ušetříte až: 32 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Průvodce historií kladenských hostinců II. - Nové Kladno, Podprůhon, Rozdělov - Díl II. – Nové Kladno, Podprůhon, Rozdělov - Zdeněk Pospíšil. Hostince jsou společenský fenomén. Svůj oblíbený hostinský podnik má snad každý, ať už je to restaurace, kavárna, vinárna nebo pizzerie, klub apod. Rádi se v nich dobře najíme, setkáváme se v nich s přáteli, slavíme významná životní jubilea, bereme na rande své budoucí životní partnery… Průvodce historií kladenských hostinců je trilogií mapující minulost hostinských podniků, které se před rokem 1989 nacházely na území města. Druhý díl se zaměřuje na Nové Kladno, Podprůhon, Rozdělov a Habešovnu a přibližuje historii téměř 80 podniků. Publikace: Průvodce historií kladenských hostinců II. - Nové Kladno, Podprůhon, Rozdělov - Díl II. – Nové Kladno, Podprůhon, Rozdělov - Zdeněk Pospíšil.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.