Walt Disney: Auta - Velká kniha zábavy
Walt Disney: Auta - Velká kniha zábavy

Walt Disney: Auta - Velká kniha zábavy

Publikace: Auta - Velká kniha zábavy • Příběhy • pexeso • hádanky • omalovánky - Walt Disney. Ahoj, kamarádi! Partička Aut ze slavných filmů společnosti Disney-Pixar pro vás připravila Velkou knihu zábavy. Na jejích stránkách najdete zábavné příběhy, omalovánky, hádanky a doplňovačky. Je jen na vás, čím začnete! Přejeme vám příjemnou zábavu! Publikace: Auta - Velká kniha zábavy • Příběhy • pexeso • hádanky • omalovánky - Walt Disney. Ahoj,…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Název produktu: Walt Disney: Auta - Velká kniha zábavy
0

Publikace: Auta - Velká kniha zábavy • Příběhy • pexeso • hádanky • omalovánky - Walt Disney. Ahoj, kamarádi! Partička Aut ze slavných filmů společnosti Disney-Pixar pro vás připravila Velkou knihu zábavy. Na jejích stránkách najdete zábavné příběhy, omalovánky, hádanky a doplňovačky. Je jen na vás, čím začnete! Přejeme vám příjemnou zábavu! Publikace: Auta - Velká kniha zábavy • Příběhy • pexeso • hádanky • omalovánky - Walt Disney.

Ahoj, kamarádi!

Partička Aut ze slavných filmů společnosti Disney-Pixar pro vás připravila Velkou knihu zábavy. Na jejích stránkách najdete zábavné příběhy, omalovánky, hádanky a doplňovačky. Je jen na vás, čím začnete! Přejeme vám příjemnou zábavu!

Podtitul: Příběhy, pexeso, hádanky, omalovánkyRok vydání: 2015Vazba: Brožovaná bez přebalu leskláISBN: 978-80-252-3418-1Počet stran: 96Rozměry: 283,0 x 214,0 x 10,0 Závodní auto Blesk McQueen touží po vítěztví na šampionátu Piston. Všechno se to nějak divně zamotá a on se neocitl na závodní dráze, ale v Kardanové lázních, v zapomenutém městečku na staré Route 66. Blesk však přijde na to, že život nejsou jen závody a že nevyhrává vždy ten, kdo projde cílovou páskou jako první. Zdravíme přátele všech auťáků! Parta z Kardanové Lhoty pro vás připravila tuhle super knihu, ve které najdete spousty příběhů, omalovánek a hádanek, S kamarády si navíc můžete zahrát některou z her. Je jen na vás, čím začnete. Přejeme vám příjemnou zábavu!

0
0%
5