Vondra J.: Matematika pro SŠ - 3. díl (učebnice)

od 197 Kč
Další díl učebnicové řady Matematika pro střední školy přináší srozumitelným a poutavým způsobem učivo, které zahrnuje základní poznatky z planimetrie; od trojúhelníků, mnohoúhelníků, kružnic a kruhů, až po množiny bodů dané vlastnosti a shodná i podobná zobrazení. Nepostradatelné motivační a doplňkové texty zasazují učivo do historického či praktického rámce a umožňují studentům středních odborných škol, jimž je sada primárně určena,…
214 Kč
214 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Název produktu: Vondra J.: Matematika pro SŠ - 3. díl (učebnice)
Minimální cena: 197 Kč
Maximální cena: 236 Kč
Ušetříte až: 39 Kč
0

• Další díl učebnicové řady Matematika pro střední školy přináší srozumitelným a poutavým způsobem učivo, které zahrnuje základní poznatky z planimetrie; od trojúhelníků, mnohoúhelníků, kružnic a kruhů, až po množiny bodů dané vlastnosti a shodná i podobná zobrazení. Nepostradatelné motivační a doplňkové texty zasazují učivo do historického či praktického rámce a umožňují studentům středních odborných škol, jimž je sada primárně určena, probíranou látku propojit s běžným životem, a tak si ji snáze zapamatovat a využít nabyté poznatky v praxi.
  • Třetí díl učebnicové řady Matematika pro střední školy je tvořen v souladu s RVP pro střední odborné vzdělávání. Učebnice je navržena tak, aby ji bylo možné využít v různých typech středních škol s variabilní časovou dotací.
  • Učebnice je rozdělena do šesti tematických celků, které se postupně věnují základním planimetrickým pojmům, trojúhelníkům, mnohoúhelníkům, kružnicím a kruhům, množinám bodů dané vlastnosti a shodným i podobným zobrazením.
  • Každý tematický celek je dále členěn na kapitoly, jejichž rozsah se různí v závislosti na obtížnosti a obsáhlosti konkrétního učiva. Formát jednotlivých kapitol je však vždy shodný. Úvod tvoří motivační text, který učivo zasazuje do praktického či historicko-společenského rámce. Jádrem učebnice je výkladová část obohacená o výraznou obrazovou složku. Učivo je strukturováno pomocí barevně odlišených rámečků, v nichž jsou zaváděny nové pojmy či postupy. V bočních textech jsou pak zopakovány postupy, které by studenti již měli znát ze základní školy, a uvedeny příklady využití konkrétního učiva v praxi, např. v architektuře. Nalezneme v nich rovněž řadu zajímavostí z mnoha oborů, které poznatky uvedené v jednotlivých kapitolách využívají.
  • K efektivní práci s učebnicovou sadou přispívá fakt, že každé kapitole učebnice odpovídá kapitola pracovního sešitu. Celá učebnicová sada (tj. učebnice a pracovní sešit) je navíc propojena i s dalšími díly řady, umožňuje tedy komplexní osvojení si poznatků.
  • Koncepce této řady umožňuje variabilní užití školami s různou hodinovou dotací, stejně tak umožňuje vyučujícím adekvátně reagovat na potřeby samotných studentů.
  • Recenze

0