Vladimír Smejkal; Karel Rais: Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích
Vladimír Smejkal; Karel Rais: Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích

Vladimír Smejkal; Karel Rais: Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích

od 326 Kč
Třetí, rozšířené a aktualizované vydání komplexní publikace je určeno manažerům na všech řídících úrovních, specialistům v oblasti řízení a snižování rizik, podnikatelům, pracovníkům orgánů veřejné správy a neziskových organizací, jakož i vysokoškolským studentům, zejména v oborech ekonomie, management a právo. Uznávaní autoři se v knize komplexně zabývají řízením rizik ve firmách a jiných organizacích. V podnikání, ale např. i ve veřejné sféře…
Grada.cz
Doprava zdarma Skladem
326 Kč
Doprava zdarma Skladem
326 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Vladimír Smejkal; Karel Rais: Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích
Minimální cena: 326 Kč
Maximální cena: 326 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Třetí, rozšířené a aktualizované vydání komplexní publikace je určeno manažerům na všech řídících úrovních, specialistům v oblasti řízení a snižování rizik, podnikatelům, pracovníkům orgánů veřejné správy a neziskových organizací, jakož i vysokoškolským studentům, zejména v oborech ekonomie, management a právo. Uznávaní autoři se v knize komplexně zabývají řízením rizik ve firmách a jiných organizacích. V podnikání, ale např. i ve veřejné sféře je příprava na krizové situace a prevence tím, co rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. V publikaci se dozvíte aktuální a praktické informace o hlavních podnikatelských rizicích (tržní, organizační, právní, informační, investiční, personální, technologická rizika aj.) a poznáte konkrétní postupy a nástroje pro jejich řízení, včetně metod pro preventivní odstranění příčin vzniku rizikových situací a pro snížení jejich nepříznivých důsledků. Autoři se zaměřují také na řízení změn strategie organizace, změn struktury a stylu řízení,změn informačních procesů a systémů, zvládání krizových situací. Oproti předchozímu vydání je kniha výrazně rozšířena v oblasti právních rizik, nově se dále věnuje například řízení rizik při organizační změně ve firmě, organizaci řízení rizik ve firmě, přináší nové metody analýzy rizik, nabízí modelový postup při provádění změn ve firmě, zabývá se systémem řízení bezpečnosti informací a neopomíjí ani současnou ekonomickou krizi a řadu dalších aktuálních otázek. Srozumitelný a výborně strukturovaný výklad je doplněn řadou názorných schémat a příkladů. Z obsahu O autorech 11Úvodní slovo recenzenta k 1. vydání 15Předmluva k 1. vydání 17Předmluva k 2. vydání 21Předmluva k 3. vydání 23Poznámka redakce 241. Zobrazení života firmy 251.1 Jaké jsou příčiny neúspěchu v podnikání? 261.2 Krize firmy 271.2.1 Základní příznaky krize ve firmě 281.2.2 Jak se tedy ochránit před krizí? 291.2.3 Doporučení managementu v boji s krizí 341.3 Některé kritické momenty rozvoje úspěšné firmy 342. Charakteristické znaky úspěšné firmy 392.1 Úvod do problému 402.2 Kritické faktory úspěchu firmy 412.3 Rozbor 7S faktorů, které podmiňují úspěch firmy 422.3.1 Strategie firmy 422.3.2 Základní typy strategií firmy 432.3.3 Organizační struktura firmy 452.3.4 Informační systémy 492.3.5 Styl řízení 502.3.6 Spolupracovníci 502.3.7 Mistři změn 522.3.8 Sdílené hodnoty (kultura) firmy 532.3.9 Schopnosti 542.3.10 Další současné přístupy k hodnocení úspěšnosti firmy 552.4 Vliv relevantního prostředí na firmu 573. Změny ve firmě a riziko 593.1 Modely změny ve firmě 603.1.1 Vybrané typy modelů řízené změny firmy 613.1.2 Technokratický přístup k řízení změny 633.1.3 Lewinův model 643.1.4 Analýza situace 673.1.5 Agent změny 693.1.6 Intervenční oblasti plánované firemní změny 723.1.7 Intervence - vlastní změna 733.1.8 Verifikace dosažených výsledků 743.1.9 Kritika Lewinova modelu 743.2 Změna strategie firmy 753.3 Metodika provedení změny strategie ve firmě 773.3.1 První etapa 783.3.2 Druhá etapa 793.3.3 Třetí etapa 803.4 Změna organiza

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.