Thomas Bernhard: Velký, nepochopitelný hlad - Krátké prózy a povídky
Thomas Bernhard: Velký, nepochopitelný hlad - Krátké prózy a povídky

Thomas Bernhard: Velký, nepochopitelný hlad - Krátké prózy a povídky

od 250 Kč
Velký, nepochopitelný hlad - Krátké prózy a povídky - Thomas Bernhard. Soubor Bernhardových nejranějších prozaických textů – většinou novinových příspěvků z let 1950 až 1956 – je poprvé takto souhrnně představen českému čtenáři. V těchto prózách je zřetelný vliv Bernhardova dědečka, spisovatele Johannese Freumbichlera (1881–1949), neboť jsou ještě plné vztahu k idylickému venkovu. Literární identifikace se světem venkova, představující v…
Eshop.knihydobrovsky.cz
Skladem
250 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Thomas Bernhard: Velký, nepochopitelný hlad - Krátké prózy a povídky
Minimální cena: 250 Kč
Maximální cena: 250 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Velký, nepochopitelný hlad - Krátké prózy a povídky - Thomas Bernhard. Soubor Bernhardových nejranějších prozaických textů – většinou novinových příspěvků z let 1950 až 1956 – je poprvé takto souhrnně představen českému čtenáři. V těchto prózách je zřetelný vliv Bernhardova dědečka, spisovatele Johannese Freumbichlera (1881–1949), neboť jsou ještě plné vztahu k idylickému venkovu. Literární identifikace se světem venkova, představující v padesátých letech už poněkud anachronický mýtus v opozici k městu, nám pomáhá pochopit zaujetí, s nímž autor v pozdějším díle ničí venkovskou idylu. K těmto raným prózám je přiřazen fragment Ital (1964), který Bernhard později ještě rozvinul v románě Vyhlazení (1986). Závěrečnou povídku, napsanou původně pod názvem Listonoš (vyšla 1963), autor později pozměnil a vydal pod názvem Kulterer (1969). Velký, nepochopitelný hlad - Krátké prózy a povídky - Thomas Bernhard od nakladatelství Eroika v kategorii Beletrie za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.