Susan Edmiston, Leonard Scheff: Kráva na parkovišti
Susan Edmiston, Leonard Scheff: Kráva na parkovišti

Susan Edmiston, Leonard Scheff: Kráva na parkovišti

Publikace: Kráva na parkovišti - Zenový přístup k překonávání zlosti - Susan Edmistonová;Leonard Scheff. Představte si, že dokola objíždíte přeplněné parkoviště a ve chvíli, kdy spatříte volné místo, jiný řidič zrychlí a vjede vám tam. Jednoduše se rozzuříte. A teď si představte, že místo řidiče vám tam vpochoduje kráva a uvelebí se. Vztek přejde v údiv. Co se změnilo? Vy – váš pohled na věc. Autoři předkládají interaktivní knihu, ve které…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Susan Edmiston, Leonard Scheff: Kráva na parkovišti
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Kráva na parkovišti - Zenový přístup k překonávání zlosti - Susan Edmistonová;Leonard Scheff. Představte si, že dokola objíždíte přeplněné parkoviště a ve chvíli, kdy spatříte volné místo, jiný řidič zrychlí a vjede vám tam. Jednoduše se rozzuříte. A teď si představte, že místo řidiče vám tam vpochoduje kráva a uvelebí se. Vztek přejde v údiv. Co se změnilo? Vy – váš pohled na věc. Autoři předkládají interaktivní knihu, ve které používají základní buddhistické principy tak, aby je pochopili i „nebuddhisté“ a dokázali je převést do praxe. ,br>Krok za krokem nás učí změnit úhel pohledu, přetavit vztek v našem životě v pozitivní emoce, učí nás rozpoznat jeho spouštěcí momenty a změnit to, co po nich následuje, učí nás smát se sami sobě a uvědomit si, že nezáleží na tom, kdo nám zabral naše místo na parkování – nakonec jsme to my sami, kdo může za to, že se rozzlobíme. Publikace: Kráva na parkovišti - Zenový přístup k překonávání zlosti - Susan Edmistonová;Leonard Scheff. Susan Edmistonová; Leonard ScheffZenový přístup k překonávání zlostiARGO 2011Kniha, čeština, 160 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.