Sue Mongredien: Příběhy se šťastným koncem – Našlo se koťátko!

od 182 Kč
Příběhy se šťastným koncem Našlo se koťátko! Příběh se šťastným koncem, který se skutečně stal! Maminka malé Lily přinese domů tři slabá koťátka, která se našla opuštěná venku pod keřem. Kočičí miminka potřebují hlídat a pravidelně krmit. Celá rodina, včetně fenky Meg, si malé chlupáče ihned zamiluje. Lily se snaží co nejvíce pomáhat a o mláďátka pečovat. Podaří se koťátka zachránit, nahradit jim maminku a najít nový domov? Krásný příběh o…
4kids.cz
Za dopravu 99 Kč Skladem
182 Kč
Za dopravu 99 Kč Skladem
182 Kč Do obchodu

Název produktu: Sue Mongredien: Příběhy se šťastným koncem – Našlo se koťátko!
Minimální cena: 182 Kč
Maximální cena: 182 Kč
0

Příběhy se šťastným koncem Našlo se koťátko! Příběh se šťastným koncem, který se skutečně stal! Maminka malé Lily přinese domů tři slabá koťátka, která se našla opuštěná venku pod keřem. Kočičí miminka potřebují hlídat a pravidelně krmit. Celá rodina, včetně fenky Meg, si malé chlupáče ihned zamiluje. Lily se snaží co nejvíce pomáhat a o mláďátka pečovat. Podaří se koťátka zachránit, nahradit jim maminku a najít nový domov? Krásný příběh o lidech s dobrým srdcem, kteří pomáhají zachraňovat zvířátka. z kategorie Knihy | Dětská literatura | Knihy pro školáky | Příběhy pro děti | Příběhy o zvířátkách od Fragment naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz!

Fragment Příběhy se šťastným koncem - Našlo se koťátko!

Krásný příběh o lidskosti, která se projevila při záchraně tří koťátek. Ty najde maminka malé Lily pod keřem. Celá rodina včetně fenky Meg se snaží mláďatům nahradit kočičí maminku. Podaří se jim to? To se dozvíš v knížce Příběhy se šťastným koncem - Našlo se koťátko!

Autor: Sue mongredien Ilustroval: Jon Davis

Věk: 7+ Počet stran: 132 Jazyk: Čeština Rozměry: 13,5 x 20 cm Země původu: ČR

Př běh se ťastn m koncem, kter se skutečně stal! Maminka mal Lily přinese domů tři slab koť tka, kter se na la opu těn venku pod keřem. Kočič miminka potřebuj hl dat a pravidelně krmit. Cel rodina, včetně fenky Meg, si mal chlup če ihned zamiluje. Lily se snaž co nejv ce pom hat a o ml ď tka pečovat. Podař se koť tka zachr nit, nahradit jim maminku a naj t nov domov? Kr sn př běh o lidech s dobr m srdcem, kteř pom haj zachraňovat zv ř tka.

0
0%
5