Stephen Wisdom: Gladiátoři
Stephen Wisdom: Gladiátoři

Stephen Wisdom: Gladiátoři

Gladiátoři patřili nerozlučně k římské společnosti. Pro jejich zápasy se stavěly arény a kupovali zvláště zdatní otroci. Jak na to však pohlíželi sami gladiátoři? Jak žili, stýkali se mezi sebou, rozlišovali se podle svých schopností, připravovali na zápasy, jaká byla jejich zbroj a oblečení a konečně, zda byla i naděje na přežití. O tom všem vypráví anglický historik, zabývající se římskými dějinami. Populární výklad shrnuje základní informace…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Stephen Wisdom: Gladiátoři
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Gladiátoři patřili nerozlučně k římské společnosti. Pro jejich zápasy se stavěly arény a kupovali zvláště zdatní otroci. Jak na to však pohlíželi sami gladiátoři? Jak žili, stýkali se mezi sebou, rozlišovali se podle svých schopností, připravovali na zápasy, jaká byla jejich zbroj a oblečení a konečně, zda byla i naděje na přežití. O tom všem vypráví anglický historik, zabývající se římskými dějinami. Populární výklad shrnuje základní informace o gladiátorských hrách, gladiátorech, jejich výzbroji, výcviku a způsobu boje. Gladiátorské hry římského světa zahrnovaly bitvy pro zábavu a zabíjení pro zisk. Ačkoli neblaze prosluly využíváním válečných zajatců, otroků a odsouzených zločinců, přesto se našli i dobrovolní zájemci o gladiátorskou profesi. Atraktivní podívaná byla nade vše: bojovníci byli povzbuzováni k prolévání krve protivníka a prodloužení jeho utrpení. Pro občany i císaře předváděli gladiátoři drama plné násilí – a publikum je za to milovalo. Tato kniha rozebírá, jak se muži – a také ženy – ocitli v aréně. Podrobně rovněž popisuje různé typy gladiátorů, jejich výzbroj a výstroj, jaký byl jejich každodenní život a výcvik – a jak vše vyvrcholilo vstupem do arény.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.