Schmetterer Bob: Skok do budoucnosti
Schmetterer Bob: Skok do budoucnosti

Schmetterer Bob: Skok do budoucnosti

Podtitul knihy – Creative Business Ideas® zdrojem tvůrčích podnikatelských strategií – napovídá, že v ní autor představuje svou koncepci „tvůrčích podnikatelských nápadů“, která vnáší revoluční změnu do pojetí úlohy reklamní agentury, obsahu a stylu její spolupráce s klienty. K tomu Bob využívá široké palety opravdu skvělých případových studií a příkladů převratných kampaní založených na těchto Creative Business Ideas®, na jejichž tvorbě se…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Schmetterer Bob: Skok do budoucnosti
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Podtitul knihy – Creative Business Ideas® zdrojem tvůrčích podnikatelských strategií – napovídá, že v ní autor představuje svou koncepci „tvůrčích podnikatelských nápadů“, která vnáší revoluční změnu do pojetí úlohy reklamní agentury, obsahu a stylu její spolupráce s klienty. K tomu Bob využívá široké palety opravdu skvělých případových studií a příkladů převratných kampaní založených na těchto Creative Business Ideas®, na jejichž tvorbě se podílel osobně nebo které byly vytvořeny v rámci agenturní sítě Euro RSCG Worldwide. Předmluvu k českému vydání knihy napsal Gilles Bérouard, regionální generální ředitel sítě Euro RSCG New Europe, s jejíž pražskou kanceláří nakladatelství Management Press na přípravě českého vydání spolupracovalo. Reklamním a marketingovým profesionálům v agenturách i v podnicích i všem zájemcům z řad širší veřejnosti se tak dostává nanejvýš kvalifikovaného pohledu na možnosti tvůrčího vyhledávání nových podnikatelských příležitostí a jejich transformace v inovace přinášející zisk. Dostává se jim i mocného inspiračního podnětu ke „skoku“ – k odvaze myslet „jinak“. Její význam pro podnikatelský úspěch výstižně vyjádřil William C. Taylor, zakladatel magazínu Fast Company: „Jedinou udržitelnou formou podnikatelského prvenství je myšlenkové prvenství – schopnost vytvářet větší množství vynikajících nápadů mnohem rychleji než konkurenti. Bob Schmetterer, jeden ze skutečných tvůrčích myslitelů v oboru reklamy, ukazuje nejpřednějším představitelům každého odvětví, jak dosáhnout mimořádných úspěchů tím, že budou myslet jinak. Nebojte se proto skočit... Začtěte se do této opravdu významné knihy a vezměte si z ní poučení.“ Co mají společného most v Buenos Aires, zábavní pořad švédské televize o malířích pokojů, interaktivní hra, kterou spustil výrobce mobilních telefonů, značková kuřata, festival rockové hudby v Irsku nebo třeba vzduchem plněné matrace na spaní? Vedoucí podnikoví představitelé obvykle rozvíjejí podnikatelskou strategii na základě dosavadních finančních výsledků a očekávané ziskovosti a potom angažují reklamní agenturu, aby strategii podpořila tvůrčími reklamními kampaněmi. V minulosti se ovšem již mnohokrát potvrdilo, že některé z nejúčinnějších kampaní zaměřených na budování značek vznikly jako výsledek spolupráce podniku a reklamní agentury při přípravě podnikatelské strategie, jejímž ústředním prvkem je velký tvůrčí nápad – Creative Business Idea® (CBI), jak těmto převratným myšlenkám vedoucím ke „skokovým“ změnám říká Bob Schmetterer, někdejší generální ředitel agenturní sítě Euro RSCG Worldwide a současný generální ředitel její „mateřské“ firmy Havas. Tvůrcům reklamy Bob Schmetterer v knize objasňuje, jak propojovat tvůrčí přístupy charakteristické pro reklamní agentury s nároky, které na ně i na jejich klienty klade logika dosahování přijatelných finančních výsledků, a jak vytvářet úspěšné podnikatelské strategie i vynikající reklamní kampaně. Analyzuje některé z nejúspěšnějších tvůrčích podnikatelských nápadů –

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.