Romana Lešingrová: Vývoj obchodu 03
V první kapitole naleznete praktické rady, na co je nutné při vývoji obchodu zaměřit pozornost, aby vaše činnost bylo úspěšná. Druhá kapitola vás seznámí s vývojem obchodu a se začátky obchodování a podnikání ve firmě Baťa v první polovině 20. století. Třetí kapitola vám poskytne základní definice, principy, souvislosti v oblasti obchodu.
Vývoj obchodu 03 - Romana Lešingrová. Vývoj obchodu 03 - Romana Lešingrová od nakladatelství v kategorii…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.
Nejprodávanější knihy
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Název produktu:
Romana Lešingrová: Vývoj obchodu 03
Průměrné hodnocení uživatelů:
0,00 bodů z 5
Hodnocení:
Popis produktu
V první kapitole naleznete praktické rady, na co je nutné při vývoji obchodu zaměřit pozornost, aby vaše činnost bylo úspěšná. Druhá kapitola vás seznámí s vývojem obchodu a se začátky obchodování a podnikání ve firmě Baťa v první polovině 20. století. Třetí kapitola vám poskytne základní definice, principy, souvislosti v oblasti obchodu.
Vývoj obchodu 03 - Romana Lešingrová. Vývoj obchodu 03 - Romana Lešingrová od nakladatelství v kategorii Management, Marketing za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Autor: Romana LešingrováEdice: Člověk a výkonnostRok vydání: 2006Vazba: Brožovaná bez přebalu matnáISBN: 80-903808-2-4Počet stran: 64Rozměry: 205,0 x 145,0 x 5,0 Autor: Romana LešingrováNakladatelství: ROMAVazba: Brožovaná bez přebalu matnáPočet stránek: 64Rozměry (výška x šířka x tloušťka): 127x127x5 mmISBN: 80-903808-2-4 Kniha: Vývoj obchodu 03, Lešingrová, Romana, Romana Vítková, Knihy - Populárně naučná pro dospělé - Kariéra - Podnikání, obchod Edice: Člověk a výkonnost - ROMA - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovaná bez přebalu matná - 64 str. - ISBN: 80-903808-2-4 - Kniha