Romana Lešingrová: Jak budovat obchod 04
Romana Lešingrová: Jak budovat obchod 04

Romana Lešingrová: Jak budovat obchod 04

Kniha vám v první kapitole v lidském podání poskytne množství cenných a zásadních myšlenek a rad, které uplatníte při budování vlastního obchodu i podniku. Ve druhé kapitole knihy naleznete poznatky v oblasti budování obchodu prostřednictvím reklamy ve firmě Baťa v první polovině 20. století. Třetí kapitola popisuje vazby v oblasti marketingové komunikace a reklamy. Jak budovat obchod 04 - Romana Lešingrová. Jak budovat obchod 04 - Romana…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Romana Lešingrová: Jak budovat obchod 04
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Kniha vám v první kapitole v lidském podání poskytne množství cenných a zásadních myšlenek a rad, které uplatníte při budování vlastního obchodu i podniku. Ve druhé kapitole knihy naleznete poznatky v oblasti budování obchodu prostřednictvím reklamy ve firmě Baťa v první polovině 20. století. Třetí kapitola popisuje vazby v oblasti marketingové komunikace a reklamy.

Jak budovat obchod 04 - Romana Lešingrová. Jak budovat obchod 04 - Romana Lešingrová od nakladatelství v kategorii Management, Marketing za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Autor: Romana LešingrováEdice: Člověk a výkonnostRok vydání­: 2006Vazba: Brožovaná bez přebalu matnáISBN: 80-903808-3-2Počet stran: 70Rozměry: 205,0 x 140,0 x 5,0 Autor: Romana LešingrováNakladatelství: ROMAVazba: Brožovaná bez přebalu matnáPočet stránek: 70Rozměry (výška x šířka x tloušťka): 127x127x5 mmISBN: 80-903808-3-2 Kniha: Jak budovat obchod 04, Lešingrová, Romana, Romana Vítková, Knihy - Populárně naučná pro dospělé - Kariéra - Podnikání, obchod Edice: Člověk a výkonnost - ROMA - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovaná bez přebalu matná - 70 str. - ISBN: 80-903808-3-2 - Kniha

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.