Jay Gordon: Lessekův klíč - Eldarn 2
Jay Gordon: Lessekův klíč - Eldarn 2

Jay Gordon: Lessekův klíč - Eldarn 2

Lessekův klíč - Druhá kniha eldarnské sé - Scott Robert, Gordon Jay. Larionská Tabule kouzel nerušeně spí v zapomenuté komnatě sandcliffského paláce. Tají v sobě moc chránit lidi z pěti království před útlakem a násilím, které je po staletí zotročuje – jenže teď je zbytečná. Bez Lessekova klíče není ničím víc než kusem žuly. Je na Stevenu Taylorovi, aby získal klíč zpátky, i přes to, že v kritických okamžicích boje o život přišel o kouzlo své…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jay Gordon: Lessekův klíč - Eldarn 2
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Lessekův klíč - Druhá kniha eldarnské sé - Scott Robert, Gordon Jay. Larionská Tabule kouzel nerušeně spí v zapomenuté komnatě sandcliffského paláce. Tají v sobě moc chránit lidi z pěti království před útlakem a násilím, které je po staletí zotročuje – jenže teď je zbytečná. Bez Lessekova klíče není ničím víc než kusem žuly. Je na Stevenu Taylorovi, aby získal klíč zpátky, i přes to, že v kritických okamžicích boje o život přišel o kouzlo své jasanové hole. Na jeho pouti napříč Amerikou je mu stále v patách Nerak, bývalý vládce Larionu. V Eldarnu se shromažďují síly falkanského Hnutí odporu před vesničkou Traver´s Notch, zatímco Mark, Garec a Gilmor spěchají na sever, aby Tabuli získali a využili její moci; buď zapečetí Fold navždy nebo – pokud Steven neuspěje – budou bojovat do posledního dechu, aby Nerakovi zabránili zničit Eldarn a ostatní kraje. Lessekův klíč - Druhá kniha eldarnské sé - Scott Robert, Gordon Jay od nakladatelství CREATIVE ADVERT AGENCY s.r.o. v kategorii za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Druhá kniha eldarnské série - Plejáda - Jazyk: CZ - Vazba: Pevná s přebalem lesklá - 528 str. - ISBN: 978-80-87374-24-5 - Kniha

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.