Richard Rokyta, Cyril Höschl: Emoce v medicíně II a III
Richard Rokyta, Cyril Höschl: Emoce v medicíně II a III

Richard Rokyta, Cyril Höschl: Emoce v medicíně II a III

Publikace: Emoce v medicíně II a III - Emoce v životním stylu člověka, Úzkost, stres a životní styl - Emoce v životním stylu člověka. Úzkost, stres a životní styl - Cyril Höschl;Richard Rokyta. Jedním z nejúžasnějších témat, jež procházejí celou medicínou, našimi životy i dějinami, jsou bezesporu emoce. Na celostátních kongresech České lékařské akademie s názvem „Emoce v medicíně“, jež se konaly v letech 2011 a 2012, byly prosloveny pozoruhodné…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Richard Rokyta, Cyril Höschl: Emoce v medicíně II a III
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Emoce v medicíně II a III - Emoce v životním stylu člověka, Úzkost, stres a životní styl - Emoce v životním stylu člověka. Úzkost, stres a životní styl - Cyril Höschl;Richard Rokyta. Jedním z nejúžasnějších témat, jež procházejí celou medicínou, našimi životy i dějinami, jsou bezesporu emoce. Na celostátních kongresech České lékařské akademie s názvem „Emoce v medicíně“, jež se konaly v letech 2011 a 2012, byly prosloveny pozoruhodné přednášky, dotýkající se emocí v různých lékařských oborech z rozličných pohledů. Vzhledem k mimořádnému zájmu publika o tato témata se autoři – editoři této knihy – rozhodli zpracovat obsah setkání knižně a zpřístupnit jej tak širší odborné veřejnosti. Široký záběr a sestava velmi různorodých autorů, povětšinou předních odborníků a všeobecně známých osobností, činí tuto knihu atraktivní pro všechny lékaře a mediky bez rozdílu zaměření. Publikace: Emoce v medicíně II a III - Emoce v životním stylu člověka, Úzkost, stres a životní styl - Emoce v životním stylu člověka. Úzkost, stres a životní styl - Cyril Höschl;Richard Rokyta.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.