Richard Jedlička: Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie
Hodnocení:
1x
4
EAN: 9788073677886
Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie - Richard Jedlička Autor ve své knize vychází z výchovného přístupu, jenž respektuje individuální zvláštnosti žáků. S vědomím náročnosti tohoto přístupu a s oporou o řadu kazuistik dokládá, jak může být individualizovaný přístup v konkrétních případech úspěšně ...a dál?
Produkt Richard Jedlička: Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie neprodává žádný obchod s kamennou pobočkou. Zobrazte si všechny obchody.
Produkt Richard Jedlička: Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie nemá žádný obchod skladem. Zobrazte si všechny
obchody.
Produkt Richard Jedlička: Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie neprodává žádný obchod s možností platby kartou. Zobrazte si všechny obchody.
Srovnání cen Richard Jedlička: Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie
Kniha – autor Richard Jedlička, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá. Autor ve své knize vychází z výchovného přístupu, jenž respektuje individuální zvláštnosti žáků. S vědomím náročnosti tohoto přístupu a s oporou o řadu kazuistik dokládá, jak může být individualizovaný přístup v konkrétních případech úspěšně realizován u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, v případě hrozby sociálně patologického vývoje, nebo naopak při podpoře latentního nadání. Cílem jeho textu je srozumitelně vyložit, jak » ... a dál?
Pro jedno kvítí slunce nesvítí. Vždycky máte na vybranou
Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie - Richard Jedlička Autor ve své knize vychází z výchovného přístupu, jenž respektuje individuální zvláštnosti žáků. S vědomím náročnosti tohoto přístupu a s oporou o řadu kazuistik dokládá, jak může být individualizovaný přístup v konkrétních případech úspěšně realizován u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, v případě hrozby sociálně patologického vývoje, nebo naopak při podpoře latentního nadání. Cílem jeho textu je srozumitelně vyložit, jak různé analytické směry rozumějí problematice socializace v rámci rodiny (ve vztazích k rodičům a sourozencům) i školy (ve vztahu učitel – žák). Autor na konkrétních příkladech demonstruje, jak pochopení podstaty raných frustrací a poruch v sociálních vazbách usnadňuje porozumění aktuálním vztahovým problémům u dospívajících. Kniha vychází s podporou Metropolitní univerzity Praha. doc. PhDr. Richard Jedlička, Ph.D. je původně zdravotník a psychoanalyticky zaměřený psychoterapeut. Řadu let externě vyučoval na katedře pedagogiky Filozofické fakulty UK, v Ústavu pro lékařskou etiku a ošetřovatelství na 3. LF UK a v Ústavu teorie a praxe ošetřovatelství 1. LF UK. V současné době působí jako vysokoškolský pedagog a vede oddělení pedagogicko-psychologických disciplín katedry humanitních věd Metropolitní univerzity Praha. Je rovněž odborným garantem výuky psychologie na katedře pedagogiky a psychologie FP TUL v Liberci. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Společenské vědy | Psychologie od PORTÁL naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz!