Philip Kotler: Marketing v pohybu - Nový přístup k zisku, růstu a obnově
Philip Kotler: Marketing v pohybu - Nový přístup k zisku, růstu a obnově

Philip Kotler: Marketing v pohybu - Nový přístup k zisku, růstu a obnově

od 312 Kč
Nový přístup k zisku, růstu a obnověTrhy se pod vlivem internetu, globalizace a hyperkonkurence zásadně mění, a mění se tak i přístupy k podnikání. Změnit se musí samozřejmě také marketing, neboť je jisté, že ne vždy dokáže držet krok s tržními změnami, říká světoznámý marketingový poradce Philip Kotler a jeho spoluautoři Dipak C. Jain a Suvit Maesincee. V dnešním světě, v němž vzácností jsou zákazníci, a nikoli produkty, je třeba klasické…
Knihcentrum.cz
Za dopravu 89 Kč Skladem
312 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Philip Kotler: Marketing v pohybu - Nový přístup k zisku, růstu a obnově
Minimální cena: 312 Kč
Maximální cena: 312 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Nový přístup k zisku, růstu a obnověTrhy se pod vlivem internetu, globalizace a hyperkonkurence zásadně mění, a mění se tak i přístupy k podnikání. Změnit se musí samozřejmě také marketing, neboť je jisté, že ne vždy dokáže držet krok s tržními změnami, říká světoznámý marketingový poradce Philip Kotler a jeho spoluautoři Dipak C. Jain a Suvit Maesincee. V dnešním světě, v němž vzácností jsou zákazníci, a nikoli produkty, je třeba klasické marketingové koncepce znovu promyslet, nově vymezit a rozšířit tak, aby odrážely tuto novou skutečnost. Kniha Marketing v pohybu popisuje nutné transformační kroky, jimiž musí organizace projít. Vybízí a inspiruje k zásadnímu přizpůsobení strategie tak, aby firmy byly schopny poskytovat špičkovou hodnotu pro zákazníky jak na fyzických, tak i na virtuálních trzích. Hlavním dynamickým faktorem utváření a implementace této nové strategie musí být marketing a rozhodující nástroj tohoto přechodu pak představuje nové marketingové paradigma, jemuž autoři říkají holistický marketing. Holistický marketing je dynamická koncepce opírající se o všudypřítomnou elektronickou konektivitu a interaktivitu mezi firmami, zákazníky a v rámci sítí spolupracujících subjektů. Toto nové paradigma kombinuje to nejlepší z tradičního marketingu s novými možnostmi digitálního prostředí k navazování a upevňování dlouhodobých a uspokojivých vztahů, zajišťujících prosperitu všem zainteresovaným stranám. Implementace holistického marketingu pak vyžaduje důsledné integrační řízení poptávky zákazníků, vnitřních a vnějších zdrojů a síťové spolupráce. Autoři ukazují, že holistický marketing firmám umožňuje:Rozpoznávat nové hodnotové příležitosti pro obnovu svých trhů.Efektivně vytvářet co nejslibnější hodnotové nabídky.Poskytovat výrobky, služby a zkušenosti, jež co nejpřesněji odpovídají požadavkům jednotlivých zákazníků.Důsledně a s patřičnou rychlostí zajišťovat tu nejvyšší kvalitu svých výrobků a služeb. Myšlenkově podnětná a praktická kniha nejvýznamnějšího světového marketéra a jeho blízkých spolupracovníků ukazuje, jak vytvářet úplné a úspěšné marketingové platformy, připravené na výzvy a příležitosti světa, jehož středem je zákazník. V předmluvě k českému vydání  autoři poznamenávají: „Čeští a slovenští manažeři a marketéři se budou muset přizpůsobit a reagovat na revoluční změny, k nimž dochází v technologiích a ve světové ekonomice. Každá země bude vystavena přílivu nových nápadů, výrobků a služeb. A naopak: každá země se může stát zdrojem nových nápadů, výrobků a služeb. To je výzva, před níž stojíme. Doufáme, že české vydání knihy Marketing v pohybu bude čtenáře inspirovat k tomu, jak se s touto výzvou vyrovnat.“ Kniha vyšla ve volné ediční řadě Knihovna světového managementu.PHILIP KOTLER, profesor mezinárodního marketingu a jedna z předních světových autorit v oblasti moderního marketingu.DIPAK C. JAIN, děkan Kellogg School of Management, je profesorem podnikatelských studií a marketingu.SUVIT MAESINC

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.