Petr Dvořáček: Masky
Petr Dvořáček: Masky

Petr Dvořáček: Masky

od 291 Kč
Autor : Petr Dvořáček, Člověk si vždy přál měnit se v jinou bytost. Slabý si nasazoval masku silného, měnil se ve zvíře, v ducha či boha. Proměna otevírala nové světy, dveřmi do nich byl rituál a klíčem maska. Taková proměna patří k základním a univerzálním prvkům lidské kultury, k archetypům, které najdeme všude ve světě a ve všech dobách. Všechny lidské civilizace vytvářely masky. Najdeme je na všech kontinentech, ve všech klimatických pásmech…
Alza.cz
Skladem
291 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Petr Dvořáček: Masky
Minimální cena: 291 Kč
Maximální cena: 356 Kč
Ušetříte až: 65 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Autor : Petr Dvořáček, Člověk si vždy přál měnit se v jinou bytost. Slabý si nasazoval masku silného, měnil se ve zvíře, v ducha či boha. Proměna otevírala nové světy, dveřmi do nich byl rituál a klíčem maska. Taková proměna patří k základním a univerzálním prvkům lidské kultury, k archetypům, které najdeme všude ve světě a ve všech dobách. Všechny lidské civilizace vytvářely masky. Najdeme je na všech kontinentech, ve všech klimatických pásmech, u všech ras a národů, od úsvitu dějin po současnost, a dokonce i lidském snění o budoucnosti. Maska prostě vždy byla a zůstane magickým předmětem otevírajícím cestu do hlubin vlastní duše i ven za její hranice. Otevřete knihu, rituál začíná...Druh sortimentu : Kniha, Masky, Jazyk : Čeština, Počet stran : 166 Autor: Petr DvořáčekNakladatelství: FontánaVazba: Pevná bez přebalu matnáPočet stránek: 166Rozměry (výška x šířka x tloušťka): 127x127x10 mmISBN: 978-80-7336-478-6 Kniha: Masky FONTÁNA, Dvořáček, Petr, Mgr. Milena Valušková, Knihy - Populárně naučná pro dospělé - Umění - Všeobecné a ostatní Autor: Petr DvořáčekRok vydání­: 2008Vazba: Pevná bez přebalu matnáISBN: 978-80-7336-478-6Počet stran: 166Rozměry: 260,0 x 180,0 x 10,0

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.