Pavel Spunar: Vlny vzpomínek
Pavel Spunar: Vlny vzpomínek

Pavel Spunar: Vlny vzpomínek

od 215 Kč
Publikace: Vlny vzpomínek - Pavel Spunar. Knihy vzpomínek, mozaiky individuálních lidských osudů, obohacují naše představy o jakékoli historické etapě svou bezprostředností i konkrétními prožitky. Pavel Spunar (* 1928) vyrostl v pražské intelektuální rodině s bohatými kulturními kořeny i zázemím, kde ještě doznívaly tradice měšťanské kultury konce 19. století. Autor přiblížil své dětství i gymnaziální studia za války a vykreslil prostředí…
Sevt.cz
Za dopravu 124 Kč 2 dny
295 Kč
Za dopravu 124 Kč 2 dny
295 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Pavel Spunar: Vlny vzpomínek
Minimální cena: 215 Kč
Maximální cena: 295 Kč
Ušetříte až: 80 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Vlny vzpomínek - Pavel Spunar. Knihy vzpomínek, mozaiky individuálních lidských osudů, obohacují naše představy o jakékoli historické etapě svou bezprostředností i konkrétními prožitky. Pavel Spunar (* 1928) vyrostl v pražské intelektuální rodině s bohatými kulturními kořeny i zázemím, kde ještě doznívaly tradice měšťanské kultury konce 19. století. Autor přiblížil své dětství i gymnaziální studia za války a vykreslil prostředí pražské Filozofické fakulty Karlovy univerzity v přelomových letech 1947 – 1952. Většinu svých vzpomínek však věnoval svému působení v ústavech Československé a České akademie věd. Kniha je zalidněna charakteristikami učitelů, přátel a kolegů doma i v zahraničí. Vzpomínky svědčí o autorově hlubokém vztahu k Akademii věd a připomínají, že mladá poválečná generace nebyla zdaleka tak omámena dobovými komunistickými hesly, jak se někdy mylně předpokládá. Publikace: Vlny vzpomínek - Pavel Spunar. Edice: Paměť - Academia - Jazyk: CZ - Vazba: Pevná bez přebalu matná - 332 str. - ISBN: 978-80-200-1812-0 - Kniha Pavel SpunarAcademia 2010, edice PaměťKniha, čeština, 332 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.