Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Srovnání cen Olga Medlíková, Marek Šedivý: Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Knihy

Olga Medlíková, Marek Šedivý: Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Hodnocení: 1x
  • 4

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Šedivý Marek, Medlíková Olga. Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 5
skladem

Jaké má kniha
Public relations, fundr..
hodnocení na ČBDB?

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Olga Medlíková, Marek Šedivý: Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace koupíte i tady

Specifikace Olga Medlíková, Marek Šedivý: Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Kategorie Knihy
Nejnižší cena 208 Kč

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňová ... a dál?

Produkt Olga Medlíková, Marek Šedivý: Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Olga Medlíková, Marek Šedivý: Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - parametry

Název produktu: Olga Medlíková, Marek Šedivý: Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 208 Kč
Maximální cena: 237 Kč
Ušetríte až: 29 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Šedivý Marek, Medlíková Olga. Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou v ěc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Šedivý Marek, Medlíková Olga od nakladatelství GRADA Publishing, a.s. v kategorii Management, Marketing | za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.