Oldřich Růžička: Jak se Káťa naučila zavazovat tkaničku
Oldřich Růžička: Jak se Káťa naučila zavazovat tkaničku

Oldřich Růžička: Jak se Káťa naučila zavazovat tkaničku

od 199 Kč
Leporelo ve tvaru dětské botičky naučí děti přístupnou a hravou formou zavazovat tkaničky. Titul obsahuje jednoduchý motivační příběh a pod sešněrovanými stránkami v jednotlivých krocích i ilustrovaný návod jak si tkaničku zavázat.Podrobnosti o knize Jak se Káťa naučila zavazovat tkaničku - Oldřich Růžička Autor: Oldřich Růžička Počet stran: 0 Doporučený věk: Od 3 let Vazba knihy: Leporelo ve tvaru dětské botičky naučí děti přístupnou a…
Agátin svět
Za dopravu 119 Kč Skladem
199 Kč
Za dopravu 119 Kč Skladem
199 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Oldřich Růžička: Jak se Káťa naučila zavazovat tkaničku
Minimální cena: 199 Kč
Maximální cena: 199 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Leporelo ve tvaru dětské botičky naučí děti přístupnou a hravou formou zavazovat tkaničky. Titul obsahuje jednoduchý motivační příběh a pod sešněrovanými stránkami v jednotlivých krocích i ilustrovaný návod jak si tkaničku zavázat.Podrobnosti o knize Jak se Káťa naučila zavazovat tkaničku - Oldřich Růžička

  • Autor: Oldřich Růžička
  • Počet stran: 0
  • Doporučený věk: Od 3 let
  • Vazba knihy:
Leporelo ve tvaru dětské botičky naučí děti přístupnou a hravou formou zavazovat tkaničky. Titul obsahuje jednoduchý motivační příběh a pod sešněrovanými stránkami v jednotlivých krocích i ilustrovaný návod jak si tkaničku zavázat. V knize naleznete dva způsoby zavazování tkaniček, aby si mohl každý vybrat ten, který je mu bližší. Tkanička se dá z jednotlivých dírek vytáhnout stejně jako ze skutečné boty. Děti se tedy naučí nejen tkaničky zavazovat, ale zdokonalí si i svoji jemnou motoriku při navlékání tkaniček do dírek.

Výrobce: Albatros

Pohlaví: unisex

Věk: 3+

Rozměry: 19 x 18 x 5 cm

Poček ks v balení: 1 ks

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.