Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Srovnání cen O komunikaci

Knihy

O komunikaci

Hodnocení: 0x
  • 4

Publikace: O komunikaci - 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review - autorů kolektiv. GARY A. WILLIAMS a ROBERT B. MILLER, kteří společně založili v San Diegu společnost Miller-Williams, se ve své článku věnují přesvědčování. Dospěli k závěru, že šéfové mají svůj ustálený způsob rozhodování, který se ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.84169

Jaké má kniha
O komunikaci
hodnocení na ČBDB?

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? O komunikaci koupíte i tady

Specifikace O komunikaci

Kategorie Knihy
Nejnižší cena 265 Kč

Pokud byste o efektivní komunikaci neměli číst nic jiného, stojí za to přečíst si těchto 10 vynikajících příspěvků z Harvard Business Review. Světoví experti na problematiku komunikace dávají rady, jak co nejefektivněji komunikovat v nejrozmanitějších situacích a jak se zachovat, aby komunikace proběhla za všech okolností ku prospěchu zúčastněných stran. ... a dál?

Produkt O komunikaci

O komunikaci - parametry

Název produktu: O komunikaci
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 265 Kč
Maximální cena: 307 Kč
Ušetríte až: 42 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 0 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: O komunikaci - 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review - autorů kolektiv. GARY A. WILLIAMS a ROBERT B. MILLER, kteří společně založili v San

Diegu společnost Miller-Williams, se ve své článku věnují

přesvědčování. Dospěli k závěru, že šéfové mají svůj ustálený

způsob rozhodování, který se posiluje opakujícími se úspěchy,

případně se mění po několika selháních. Šéfové se řadí do některé z

pěti kategorií (charizmatičtí a přemýšliví šéfové, skeptici,

následovatelé a kontroloři). Rovněž ROBERT B. CIALDINI, profesor

psychologie na Arizona State University, se zabývá přesvědčováním.

Z jeho výzkumů vyplývá, že se přesvědčování řídí principy, jimž se

lze naučit a jež lze uplatňovat ve všech situacích. DEBORAH

TANNENOVÁ, jež přednáší lingvistiku na Georgetown University, se

zaměřuje na jednu z nejdůležitějších dovedností, a to naslouchání.

Prostřednictvím slov totiž manažeři hodnotí ostatní a jsou taktéž

sami hodnoceni. Vysvětluje, jak konverzační styl často překrývá to,

co říkáme, a ovlivňuje, komu lze věřit a co se podaří uskutečnit.

Také JAY A. CONGER z Marshall School of Business se věnuje

přesvědčování a tvrdí, že přesvědčování sestává ze čtyř základních

prvků: důvěryhodnost, formulování argumentů v zájmu nalezení

společného jazyka, poskytování jasných důkazů a emocionální

propojení. LESLIE PERLOW (Harvard Business School) a STEPHANIE

WILLIAMSOVÁ (Harvard Business School a Leeds School of Business v

rámci University of Colorado) se zaměřují na pomluvy a nepravdivé

informace. „Ticho“ věci neurovná a nevede ani k tomu, že by lidé

byli produktivnější. Zamete prostě vše pod koberec a uvede do

pohybu destruktivní síly. NICK MORGAN, zakladatel firmy Public

Words, se věnuje rétorice. Tvrdí, že projev je třeba si nacvičit

tak, abyste po dobu, kdy jej budete přednášet, své pocity

prožívali. Projev tak bude působit věrohodně a publikum zaujme.

STEPHEN DENNING je bývalým programovým ředitelem pro řízení

znalostí Světové ban-ky. Pečlivě zvolený příběh může lídrovi pomoci

v tom, že z abstraktního konceptu učiní smys-luplný program pro

zaměstnance. Je důležité vědět, které vypravěčské postupy

jsouvhodné pro které situace. KIMBERLY D. ELSBACHOVÁ (University of

California) se ve svém článku zabývá tím, jak prosadit skvělý

nápad. JOHN HAMM říká, že efektivní komunikace je nejdůležitějším

nástrojem lídra, díky němuž může řídit ostatní. V organizacích

hraje velký vliv těchto pět prvků: organizační struktura a

hierarchie, finanční výsledky, lídrův vztah k práci, organizace

času a korporátní kultura. HOLLY WEEKSOVÁ, která řídí organizace

WritingWorks a SpeakingWorks v Cambridge, se zabývá komunikací

přinášející stres. S využitím názorných příkladů vysvětluje, jak

mohou manažeři svou komunikaci zlepšit. Publikace: O komunikaci - 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review - autorů kolektiv. Poučení o tom, jak co nejlépe komunikovat, není nikdy dost!Pokud byste o efektivní komunikaci neměli číst nic jiného, stojí za to přečíst si těchto 10 vynik


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.