muni PRESS Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí:: mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a in
Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí:: mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a in
Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí: mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a informační vědou - Michal Černý
Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí - Michal Černý
Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí:
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí:: mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a in
Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí: mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a informační vědou - Michal Černý
Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí:
Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí:
Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí:
Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí - Michal Černý
Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí - Michal Černý
Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí: mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a informační vědou - Michal Černý
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Publikace: Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí: mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a informační vědou - Michal Černý;Michal Černý. Monografie se systematicky zabývá kritickou reflexí Evropského rámce digitálních kompetencí pro občany, jehož pracovní překlad také obsahuje. Rámec zasazuje do širší fenomenologické myšlenkové tradice a následně postupně prochází všech 21 kompetencí v nichž nachází zajímavá místa k úvahám a kritické reflexi skrze transdisciplinární pojetí. Jde o první monografii, která se systematicky problematikou digitálních kompetencí tímto způsobem zabývá. V tomto ohledu představuje předložený text důležitý příspěvek k širší celospolečenské diskusi o daném rámci i o digitálních kompetencích jako takových. Kniha sleduje různé perspektivy – filosofické, pedagogické, sociologické i informačně vědní. Snaží se být na jedné straně dostatečně přístupná širšímu okruhu čtenářů, ale současně nechce opustit odborné interdisciplinární nahlédnutí celého tématu. Z textu je patrné, že stát se digitálně kompetentním občanem je úkolem pro každého jedince ve společnosti. Publikace: Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí: mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a informační vědou - Michal Černý;Michal Černý.