Motobatt MBTX4U

TOP 48
Motobatt MBTX4U

od 542 Kč
Motobaterie Motobatt MBTX4U 4,7 Ah je náhrada baterií YTX4L-BS, YT4L-BS, YB4L-B, YB4L-A. Oproti konkurenčním akumulátorům má vyšší kapacitu, a to při zachování velikosti a AGM technologií (elektrolyt napuštěn ve skelném rouně). AGM patří mezi uzavřené, tzv. ventilem řízené baterie. Prostor mezi deskami nevyplňuje pouze kapalný elektrolyt, ale každá z olověných desek AGM článku je obalena skelným rounem, do něhož je klasický elektrolyt nasáklý.…
iPOPULAR.CZ
Za dopravu 54 Kč Skladem
542 Kč
Za dopravu 54 Kč Skladem
542 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Motobatt MBTX4U
Výrobce: Motobatt
Minimální cena: 542 Kč
Maximální cena: 542 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Motobaterie Motobatt MBTX4U 4,7 Ah je náhrada baterií YTX4L-BS, YT4L-BS, YB4L-B, YB4L-A. Oproti konkurenčním akumulátorům má vyšší kapacitu, a to při zachování velikosti a AGM technologií (elektrolyt napuštěn ve skelném rouně). AGM patří mezi uzavřené, tzv. ventilem řízené baterie. Prostor mezi deskami nevyplňuje pouze kapalný elektrolyt, ale každá z olověných desek AGM článku je obalena skelným rounem, do něhož je klasický elektrolyt nasáklý. Baterie tak sice funguje na stejném principu, ovšem rounové separátory jí dávají hned několik výrazných výhod: Motobatt je odolná k vibracím. Dlouhodobým působením vibrací může dojít k uvolnění desek a v konečné fázi až k jejich propojení, tedy ke zkratu článku. Motobatt redukuje nebezpečí zkratu článku vlivem sulfatace (v angličtině tzv. mechový efekt) - krystalky síranu olovnatého uvolněné z desek klasického akumulátoru mohou elektrolytu migrovat a často dochází k jejich vzpříčení mezi + a – deskou čímž dojde ke zkratu článku. Vyšší odolnost Motobatt k hlubokému vybití – zatímco běžné baterii škodí již několik hodin na úrovni vybití kolem 50 %, AGM baterie dokáže jít bez výrazné ztráty celkové kapacity až na hodnotu 70 % vybití. Odolnost Motobatt k různým režimům provozu. Pro motocykly (a jim podobná vozidla) je charakteristický nepravidelný provoz, tedy častá období, kdy baterie zůstává v nedobitém stavu. Oproti klasické konstrukci umí separátory AGM výrazně zpomalit přirozenou sulfataci článků. Díky AGM technologii je také možné baterii použít v libovolné poloze. Nevadí jí ani naklonění nebo položení. Pozor! Každá baterie, a obzvláště motocyklová potřebuje čas od času plně dobít. Pro správnou údržbu doporučujeme použití některého z moderních typů automatických nabíječek (viz. CTEK). Tyto přístroje mají přímo deklarováno uzpůsobení pro nabíjení baterií AGM. Baterie je kompatibilní s motocykly (primárně se určuje typ baterie podle rozměrů a pólů baterie, seznam modelů motocyklů tedy není stoprocentní: AEON (BENZAI) Cobra/CX-Sport 100 (All Years) - 100CC AEON (BENZAI) Cobra/CX-Sport 50 (All Years) - 50CC AEON (BENZAI) Cobra/CX-Sport 90 (All Years) - 90CC APRILIA Mojito (04-05) - 50CC APRILIA Rally (04-05) - 50CC APRILIA RS250 (00-04) - 250CC APRILIA RS4 50 (11-12) - 50CC APRILIA RS50 (00-05) - 50CC APRILIA Scarabeo 50 (00-03) - 50CC APRILIA SR50 (00-01) - 50CC ARCTIC CAT All Models (-06) - 90CC BENELLI Devil 50(c/aw.) - 50CC BENELLI KBX 50 Race - 50CC BENELLI Scooty LX/DLX - 50CC BRP (Can-Am) DS50, Quest (02-06) - 50CC BRP (Can-Am) DS70 (-12) - 70CC BRP (Can-Am) DS90, DS90F, Quest (02-12) - 90CC CAGIVA City,Lucky,Explorer (94-97) 50CC CAGIVA K3,W4 (98) - 50CC DERBI ALL MODELS E-TON AXL, TXL, NXL, RXL (99-03) - 50CC E-TON AXL, TXL, NXL, RXL (99-03) - 90CC E-TON DXL90 Sierra (99-03) - 90CC GAS GAS Pampera (96-01) - 250CC GAS GAS Pampera (97) - 370CC GAS GAS Pampera (98-01) - 320CC GILERA Bullit, Easy Moving, Runner (-97) - 50CC GILERA Eaglet (95-97) - 50CC GILERA GSA E-Starter - 50CC GILERA Runner (-97) - 50

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.