Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Miloš Toman: Intuitivní marketing

Knihy naučná literatura

Miloš Toman: Intuitivní marketing

Hodnocení: 1x
  • 4

Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především – ano, vytváření osobního a upřímného vztahu se zákazníkem. Menším podnikatelům se často může zdát, že uplatňování „plnohodnotného" marketingu je dnes vyhrazeno jen velkým firmám. Těmto podnikatelům ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 5
skladem

Jaké má kniha
Intuitivní marketing
hodnocení na ČBDB?

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Miloš Toman: Intuitivní marketing koupíte i tady

Specifikace Miloš Toman: Intuitivní marketing

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 183 Kč

Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čt ... a dál?

Produkt Miloš Toman: Intuitivní marketing

Miloš Toman: Intuitivní marketing - parametry

Název produktu: Miloš Toman: Intuitivní marketing
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 183 Kč
Maximální cena: 211 Kč
Ušetríte až: 28 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především – ano, vytváření osobního a upřímného vztahu se zákazníkem. Menším podnikatelům se často může zdát, že uplatňování „plnohodnotného" marketingu je dnes vyhrazeno jen velkým firmám. Těmto podnikatelům nechybí marketingové myšlení, znají nejnovější efektivní marketingové koncepce... Jediné, co postrádají, je dostatek finančních prostředků na to, aby mohli dělat ten „správný" marketing. Ano, dělat marketing s velkým marketingovým rozpočtem sice může být i věda, ale rozhodně to není žádné velké umění. Jsou-li ovšem vaše finanční zdroje omezené – a to je v případě malých a středních podniků pravidlem – nezbývá vám než se opřít o jiné zdroje – o staré dobré a osvědčené hodnoty, o vlastní důvtip, nápaditost a také – o intuici, jak říká konzultant a podnikatel Miloš Toman, autor knihy Intuitivní marketing, o umění vcítit se do potřeb… Publikace: Intuitivní marketing, 2. vydání - Toman Miloš. Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního

marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a

myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity.

Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních

principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky

účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost

zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu.

Účinnost a úspěšnost svého přístupu ukazuje na mnoha příkladech z

praxe. Publikace: Intuitivní marketing, 2. vydání - Toman Miloš.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.