Milan Syruček: Na prahu atomové války
Milan Syruček: Na prahu atomové války

Milan Syruček: Na prahu atomové války

Publikace: Na prahu atomové války - Svět mohl být mnohokrát zničen, aniž to tušil - Milan Syruček. Atomové zbraně se vyvíjí a vyrábí, aby nikdy nebyly použity - takový byl slogan jaderného zbrojení mocností po druhé světové válce. Přitom stačilo málo a nemusela to být pravda. Několikrát jak sovětská, tak americká strana zvažovala možnost prvního jaderného úderu, počínaje už rokem 1949, naposledy v 80. letech minulého století. A v tomto rozmezí…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Milan Syruček: Na prahu atomové války
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Na prahu atomové války - Svět mohl být mnohokrát zničen, aniž to tušil - Milan Syruček. Atomové zbraně se vyvíjí a vyrábí, aby nikdy nebyly použity - takový byl slogan jaderného zbrojení mocností po druhé světové válce. Přitom stačilo málo a nemusela to být pravda. Několikrát jak sovětská, tak americká strana zvažovala možnost prvního jaderného úderu, počínaje už rokem 1949, naposledy v 80. letech minulého století. A v tomto rozmezí byl nejméně dvěstěkrát vyhlášen na jedné i druhé straně jaderný poplach, kdy se v důsledku technického či lidského selhání už začaly odpočítávat minuty před odpálením nosičů jaderných zbraní. A proč k tomu nakonec nedošlo? Nejen zodpovězení této otázky, ale také řada zajímavých informací, technických údajů a dosud nezveřejněných fakt o hrozbě atomové války čeká na čtenáře v nové knize zkušeného a renomovaného autora literatury faktu. Publikace: Na prahu atomové války - Svět mohl být mnohokrát zničen, aniž to tušil - Milan Syruček. Epocha - Jazyk: CZ - Vazba: Pevná s přebalem lesklá - 272 str. - ISBN: 978-80-87027-86-8 - Kniha Milan SyručekEpocha 2008Kniha, čeština, 272 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.