Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Michal Polák: Vzhůru do Vesmíru!

Knihy naučná literatura

Michal Polák: Vzhůru do Vesmíru!

Publikace: Vzhůru do Vesmíru! - Michal Polák. Dnes bereme starty kosmických raket téměř jako již něco samozřejmého. Byla ovšem doba, a nikoli tak dávná, kdy celá kosmonautika byla prakticky ještě v plenkách a kdy její vývoj určovalo především soupeření USA a SSSR během studené války. Ačkoli mnohé z toho bylo tehdy ...a dál?

skladem

Více možností? Michal Polák: Vzhůru do Vesmíru! koupíte i tady

Specifikace Michal Polák: Vzhůru do Vesmíru!

Kategorie Knihy naučná literatura

Dnes bereme starty kosmických raket téměř jako již něco samozřejmého. Byla ovšem doba, a nikoli tak dávná, kdy celá kosmonautika byla prakticky ještě v plenkách a kdy její vývoj určovalo především sou ... a dál?

Produkt Michal Polák: Vzhůru do Vesmíru!

Michal Polák: Vzhůru do Vesmíru! - parametry

Název produktu: Michal Polák: Vzhůru do Vesmíru!

samozřejmého. Byla ovšem doba, a nikoli tak dávná, kdy celá

kosmonautika byla prakticky ještě v plenkách a kdy její vývoj

určovalo především soupeření USA a SSSR během studené války. Ačkoli

mnohé z toho bylo tehdy popoháněno politickými a vojenskými zájmy,

byla to především doba vzrušujících technických objevů, které

posouvaly hranice lidských možností, doba, kdy se lidstvu podařilo

řadou pokusů, omylů, ale i tragédií splnit si jeden ze svých

odvěkých snů – vydat se do Vesmíru. Poznejte i vy, jak se odvíjela

tato dobrodružná cesta vyžadující velkou odvahu a odhodlání a

přinášející štěstí, ale i životní zklamání. Odkryjte, kdo stál u

zrodu dnešní kosmonautiky a jaké lid-ské příběhy se proplétaly v

pozadí velkých objevů. Publikace: Vzhůru do Vesmíru! - Michal Polák. Vzhůru do Vesmíru! - Michal Polák. Historie cesty člověka na oběžnou dráhuDnes bereme starty kosmických raket skoro jako samozřejmost. Byla ovšem doba, a nikoli tak dávná, kdy celá kosmonautika byla ještě v plenkách a kdy její vývoj určovalo především soupeření dvou velmocí. S touto knihou se můžete přenést do oněch vzrušujících dob, kdy se teprve řadou pokusů, omylů i tragédií postupně podařilo splnit lidstvu jeden ze svých dávných snů – kdy se člověk vydal do Vesmíru. Vzhůru do Vesmíru! - Michal Polák od nakladatelství Computer Press, a.s. v kategorii Astronomie za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Historie cesty člověka na oběžnou dráhu. Cesty do Vesmíru jsou v dnešní době prakticky běžné, ikdyž se jedná o stále nové a neprobádané odvětví stejně jako Vesmír. Kniha zachycuje dobrodružnou cestu v honbě za poznáváním vesmíru. Cesta, která výměnou za neobyčejnou odvahu a úsilí, lidem přinášela štěstí, i životní zklamání . Kniha poodhaluje osoby stojící u zrodu dnešních cest do vesmíru a jaké životní situace se objevovaly v obdobích velkých objevů.