Michael Mary: Kde jsi?
Michael Mary: Kde jsi?

Michael Mary: Kde jsi?

Publikace: Kde jsi?-Jak najít partnera, aniž byste ho hledali - Jak najít partnera, aniž byste ho hledali - Michael Mary. Vzbuďte zájem svou zvědavostí, zneškodněte v sobě falešná očekávání a používejte vztahové triky! Možná již brzy budete obklopeni potenciálními partnery! Jak je to možné? Na to vám odpoví tato kniha. Autor vás nenechá zmítat se v emocích, ale poskytne vám profesionální pohled. Ukáže chyby, které hledající nejčastěji dělají,…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Michael Mary: Kde jsi?
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Kde jsi?-Jak najít partnera, aniž byste ho hledali - Jak najít partnera, aniž byste ho hledali - Michael Mary. Vzbuďte zájem svou zvědavostí, zneškodněte v sobě falešná očekávání a používejte vztahové triky! Možná již brzy budete obklopeni potenciálními partnery! Jak je to možné? Na to vám odpoví tato kniha. Autor vás nenechá zmítat se v emocích, ale poskytne vám profesionální pohled. Ukáže chyby, které hledající nejčastěji dělají, doporučí praktické kroky, jak můžete změnit svoje chování. V osobních příbězích lidí, kteří byli při seznamování úspěšní, naleznete inspiraci a návody k řešení svého vlastního života. Michael Mary pracuje již přes třicet let jako poradce pro páry i jednotlivce. V průběhu své kariéry vyvinul účinnou metodu sebepoznávání a změny chování, kterou předává ve speciálních kurzech i dalším terapeutům a poradcům. Je autorem mnoha knih na téma lásky, partnerství a rozvoje osobnosti, několik z nich se stalo bestsellery. Publikace: Kde jsi?-Jak najít partnera, aniž byste ho hledali - Jak najít partnera, aniž byste ho hledali - Michael Mary. Jak najít partnera, aniž byste ho hledali Jak efektivně a láskyplně dosáhnout kvalitního celonočního spánku pro všechny...

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.