Michael Hammer: Agenda 21 - Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století
Michael Hammer: Agenda 21 - Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století

Michael Hammer: Agenda 21 - Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století

Podniky dnes nemají k dispozici žádné zázračné léky, žádné zaručené recepty nebo jednoduchá řešení. Staré osvědčené přístupy již nejsou účinné. Po období euforie znovu nastaly těžké normální časy. Je proto nanejvýš nutné začít brát podnikání opětjako vážnou práci, protože nová doba a nové problémy jsou ve skutečnosti ještě složitější, než bychom si většinou vůbec dokázali představit. Ukázalo se, že úspěch již není tak snadný, že internet nezmění…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Michael Hammer: Agenda 21 - Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Podniky dnes nemají k dispozici žádné zázračné léky, žádné zaručené recepty nebo jednoduchá řešení. Staré osvědčené přístupy již nejsou účinné. Po období euforie znovu nastaly těžké normální časy. Je proto nanejvýš nutné začít brát podnikání opětjako vážnou práci, protože nová doba a nové problémy jsou ve skutečnosti ještě složitější, než bychom si většinou vůbec dokázali představit. Ukázalo se, že úspěch již není tak snadný, že internet nezmění vše jako proutku mávnutím, a platí, že peněz a času budevždy nedostatek, že konkurence bude stále tvrdší a že zákazníci jsou náročnější než kdykoli v minulosti a že drží v rukou všechny trumfy a veškerou moc.     Co dělat? Lidé v podnicích si musí dnes pořádně vyhrnout rukávy, aby dokázali zvýšit výkonnost svýchpodniků. K tomu budou potřebovat celou sadu praktických nástrojů.      Kniha Dr. Michaela Hammera Agenda 21, jejíž druhé české vydání s podtitulem Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století připravilo nakladatelství Management Press (váz., 260 str.,doporučená cena 429 Kč, z angl. orig. přel. H. Škapová), jednoho z nejvýznamnějších představitelů světového managementu, někdejšího tvůrce koncepce reengineeringu a prominentního představitele reengineeringového hnutí, představuje takovou pragmaticky zaměřenou reakci naudálosti, které změnily tvář světa podnikání. Poodkrývá tajemství nejlepších a nejúspěšnějších podniků dneška a poskytuje účinné nástroje podnikové transformace formuluje devět základních programových bodů, devět kroků, jež musí podniky a podnikatelé učinit,chtějí-li opravdu uspět a prosperovat v prvních dekádách nového tisíciletí, v době sílící nadvlády zákazníka a globální hyperkonkurence:1. Staňte se podnikem, s nímž se dobře spolupracuje.2. Poskytněte zákazníkům vyšší přidanou hodnotu.3. Buďte posedlí procesy.4. Změňte kreativní práci v procesní práci.5. Používejte měření ke zlepšování postupů, nikoli jako funkci účetnictví.6. Rozvolněte svou organizační strukturu.7. Neprodávejte svým distribučním kanálům, ale jejichprostřednictvím.8. Překročte své hranice v zájmu vyšší efektivnosti.9. Vzdejte se své identity ve prospěch širšího podniku.Kniha vychází v Knihovně světového managementu s novou předmluvou autora.Michael Hammer (19482008) byl aždo své nečekané smrti jedním z nejvlivnějších světových autorů v oboru podnikového managementu a průkopníkem významných manažerských inovací, jež se staly standardní součástí manažerského instrumentária a provozních metod těch nejlepších a nejúspěšnějšíchpodniků. Především pak jeho koncepce reengineeringu podnikových procesů a myšlenka procesní podnikové organizace od základů změnily celý dnešní podnikový svět.     Michael Hammer byl vyhledávaným lektorem a řečníkem (jeho seminářů a konferencí se každoročněúčastnily tisíce lidí), jako poradce spolupracoval s manažerskými týmy předních světových firem. Konsorcium Phoenix, které založil, se stalo významným výzkumným centrem a nástrojem implementace zásadních organizačních změn ve spolupracují

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.