Mezinárodní marketing - Hana Machková
Mezinárodní marketing - Hana Machková

Mezinárodní marketing - Hana Machková

od 119 Kč
<p></p><p> Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.</p> <p> Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy…
Grada.cz
Za dopravu 95 Kč Skladem
254 Kč
Za dopravu 95 Kč Skladem
254 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Mezinárodní marketing - Hana Machková
Výrobce: Grada
Minimální cena: 119 Kč
Maximální cena: 299 Kč
Ušetříte až: 180 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

<p></p><p> Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.</p> <p> Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.</p>

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.