Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Srovnání cen Markéta Pravdová: McDonald´s - tak trochu jiná kultura?

Knihy

Markéta Pravdová: McDonald´s - tak trochu jiná kultura?

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: McDonald's - tak trochu jiná kultura? - Pravdová Markéta. Cílem knihy je na příkladu firmy McDonald¨s ukázat, jaký sociokulturní vliv má působení globálních korporací na spotřebitele, jaké autority, hodnoty či symboly jsou v jejich reklamě propagovány a jakých jazykových prostředků současná reklama využívá ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Markéta Pravdová: McDonald´s - tak trochu jiná kultura? koupíte i tady

Specifikace Markéta Pravdová: McDonald´s - tak trochu jiná kultura?

Kategorie Knihy
Nejnižší cena 195 Kč

Cílem knihy je na příkladu firmy McDonald's ukázat, jaký sociokulturní vliv má působení globálních korporací na spotřebitele, jaké autority, hodnoty či symboly jsou v jejich reklamě propagovány a jakých jazykových prostředků současná reklama využívá k přesvědčování místního publika. Případová studie reklamních aktivit firmy McDonald's vychází z podrobné analýzy rozsáhlého množství konkrétních reklamních prostředků, zvláště televizních spotů, její výsledky však mají platnost širší - vypovídají o » ... a dál?

Produkt Markéta Pravdová: McDonald´s - tak trochu jiná kultura?

Markéta Pravdová: McDonald´s - tak trochu jiná kultura? - parametry

Název produktu: Markéta Pravdová: McDonald´s - tak trochu jiná kultura?
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 195 Kč
Maximální cena: 295 Kč
Ušetríte až: 100 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: McDonald's - tak trochu jiná kultura? - Pravdová Markéta. Cílem knihy je na příkladu firmy McDonald¨s ukázat, jaký sociokulturní vliv má působení globálních korporací na spotřebitele, jaké autority, hodnoty či symboly jsou v jejich reklamě propagovány a jakých jazykových prostředků současná reklama využívá k přesvědčování místního publika. Případová studie reklamních aktivit firmy McDonald¨s vychází z podrobné analýzy rozsáhlého množství konkrétních reklamních prostředků, zvláště televizních spotů, její výsledky však mají platnost širší - vypovídají o obecných rysech české reklamní, resp. marketingové komunikace. Publikace: McDonald's - tak trochu jiná kultura? - Pravdová Markéta.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.