Marek Moudrý: Marketing - Základy...1. - Učeb.studenta
Marek Moudrý: Marketing - Základy...1. - Učeb.studenta

Marek Moudrý: Marketing - Základy...1. - Učeb.studenta

Podstata marketingu - marketing a trh - marketingové prostředí - marketingové řízení - marketingový výzkum. Učebnice poskytuje žákům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem a zároveň v nich iniciovat snahu o další poznávání této disciplíny. Učebnice vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a vede žáka k pochopení marketingových činností ve firmě. Žáci se seznámí s marketingovými…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Marek Moudrý: Marketing - Základy...1. - Učeb.studenta
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Podstata marketingu - marketing a trh - marketingové prostředí - marketingové řízení - marketingový výzkum. Učebnice poskytuje žákům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem a zároveň v nich iniciovat snahu o další poznávání této disciplíny. Učebnice vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a vede žáka k pochopení marketingových činností ve firmě. Žáci se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a s jeho částmi. Pochopí význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Učebnice žáky vede k efektivní práci s informacemi, aby uměli získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Charakter učebnice Moderně pojatý titul v podobě pracovní učebnice studenta, ve které je učivo tématu doplněno prázdnými místy, sloužícími k doplnění zápisu studentem. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do které doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku „své“ učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro mladé spočívá v poutavé grafice a velkého množství zajímavostí a praktických příkladů. Titul splňuje i požadavky kladené na výuku kontrolním hospitačním subjektem, kdy student aktivně používá kvalitní učebnici a pracuje i s vlastními pracovní zápisy čímž je interaktivně zapojován do výuky. Učebnice studenta je rozdělena na dva díly a obsahuje * výklad učiva * volná místa v učebnici pro doplňování učiva (zápis v hodině) * otázky k opakování a pochopení učiva vč. oddychových forem opakování probrané látky * grafy, tabulky, obrázky, křížovky a odkazy na www stránky * netradičních aktivizační metody vedoucích k pochopení výuky Charakteristika jednotlivých kapitol 1. díl 1. PODSTATA MARKETINGU Kapitola seznamuje s podstatou marketingu, s podnikatelskými koncepcemi a postavením marketingu v tržní ekonomice. 2. MARKETING A TRH Obsahem kapitoly je charakteristika trhu a marketingových přístupů k trhu. 3. MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ Ve třetí kapitole je podrobně zcharakterizováno marketingové prostředí s vlivy působícími na firmu. 4. MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ Kapitola aplikuje znalosti marketingového prostředí do marketingového řízení s poukazem na základní marketingové strategie a analýzy. 5. MARKETINGOVÝ VÝZKUM Pátá kapitola je věnována marketingovému výzkumu s poukazem na dotazníkovou formu zjišťování informací. 2. díl 6. VÝROBEK Obsahem učiva je charakteristika výrobku, marketingový pohled na výrobek a jeho části jako jsou např. obal a značka. Kapitola se podrobně věnuje ochranným známkám a životnímu cyklu výrobku. 7. CENA Obsah kapitoly vede ke schopnosti vnímat cenu z pozice výrobce i spotřebitele. Cena je charakt

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.