Marcela Zamazalová: Marketing
Marcela Zamazalová: Marketing

Marcela Zamazalová: Marketing

od 599 Kč
Publikace: Marketing, 2. přepracované a doplněné vydání - Zamazalová Marcela. Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní…
Sevt.cz
Za dopravu 124 Kč 7 dní
630 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Marcela Zamazalová: Marketing
Minimální cena: 599 Kč
Maximální cena: 630 Kč
Ušetříte až: 31 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Marketing, 2. přepracované a doplněné vydání - Zamazalová Marcela. Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, současně ukazuje na vzájemné souvislosti. Učebnice zachovává původní členění do šesti hlavních oddílů: Pojetí marketingu a marketingového řízení, Analýza marketingových příležitostí, Výběr cílových trhů, Marketingové nástroje, Marketingové aplikace, Moderní trendy v marketingu. Autoři ale doplnili text o nové poznatky a jevy, které v oblasti marketingu nastaly. Text byl také rozšířen o dvě nové kapitoly, jedna je zaměřena na sociální marketing a druhá se zabývá novými trendy a bariérami v marketingu. Principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele. Publikace: Marketing, 2. přepracované a doplněné vydání - Zamazalová Marcela. Marcela ZamazalováBeckovy ekonomické učebniceC.H.BECK 2010Kniha, čeština, 500 stran Autor knihy Marcela Zamazalová, Vydavatelstvo C.H.BECK,Beckovy ekonomické učebnice

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.