Leo Vodáček, Olga Vodáčková: Synergie v moderním managementu
Leo Vodáček, Olga Vodáčková: Synergie v moderním managementu

Leo Vodáček, Olga Vodáčková: Synergie v moderním managementu

Nová kniha předních domácích odborníků a zkušených autorů L. Vodáčka a O. Vodáčkové Synergie v moderním managementu předkládá čtenářům jeden z dosud velmi diskusních a ne zcela propracovaných konceptů manažerské teorie a praxe téma manažerské synergie.Přístupnou formou vysvětluje, co se synergiemi v moderním managementu rozumí, jak vznikají, jak se klasifikují, poukazuje na příležitosti i hrozby při vzniku situací, jež kladné nebo záporné…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Leo Vodáček, Olga Vodáčková: Synergie v moderním managementu
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Nová kniha předních domácích odborníků a zkušených autorů L. Vodáčka a O. Vodáčkové Synergie v moderním managementu předkládá čtenářům jeden z dosud velmi diskusních a ne zcela propracovaných konceptů manažerské teorie a praxe téma manažerské synergie.Přístupnou formou vysvětluje, co se synergiemi v moderním managementu rozumí, jak vznikají, jak se klasifikují, poukazuje na příležitosti i hrozby při vzniku situací, jež kladné nebo záporné synergické efekty mohou vyvolat, uvádí, jak lze tyto efekty měřit. Čtenářůmzprostředkovává řadu názorů na současné pojetí synergie v moderním světovém managementu, možnosti a předpoklady jejího využití.     S využitím původního osvědčeného modelu kritických faktorů úspěchu, nejnovějších poznatků a ilustrativních příkladůautoři ukazují podstatu synergie základních manažerských procesů v rámci organizační jednotky. Návazně analyzují synergické efekty při interakčním propojení organizační jednotky s partnerskými skupinami (dodavateli, zákazníky, komplementáři, konkurenty) jejíhopodstatného podnikatelského prostředí. Soustřeďují pozornost na úlohu cílů spolupracujících či soupeřících partnerů, jejich zdrojový potenciál a různé typy jejich interakčních vazeb, což ve svém celku předurčuje vznik synergických efektů pozitivní nebo negativníkooperace.     Poznatkově bohatá kniha, která je určena všem zájemcům o moderní management 21. století jak manažerům z praxe, tak i studentům vysokých škol ekonomického směru a posluchačům doktorandského studia manažerských disciplín a programů MBAčtenářům podává ucelenou informaci o současné úrovni poznání a místu synergií v moderním managementu. Zároveň se čtenáře snaží inspirovat k jejich vlastnímu tvůrčímu přemýšlení a pochopení nezbytné existence a působení synergií na výsledky jejich manažersképráce. Autoři tedy nedeklarují všeobecně použitelné návody, do nichž by bylo možné problematiku synergie v moderním managementu vtěsnat, ani nenabízejí jednoduché a zaručené recepty na dosažení instantního úspěchu při vytváření a využívánípozitivních synergií, neboť předpokladem správného jednání v reálné manažerské praxi je nepochybně vlastní kvalifikované poznání a porozumění věci.Prof. Ing. Leo Vodáček, DrSc.,  přední český odborník v oblasti manažerské teorie a praxe, uplatnil svédlouholeté zkušenosti z práce vrcholového manažera v české i zahraniční podnikové a vědeckovýzkumné sféře na VŠE v Praze, kde působil od první poloviny devadesátých let. Jeho vědecká, pedagogická a konzultační činnost profesora informačního managementu se rozvíjela ive spolupráci s řadou českých a zahraničních vysokých škol, jejich vědeckých rad, odborných komisí a týmů státních orgánů i podniků. V  posledním době se věnuje především výuce na dvou mezinárodních manažerských školách (studium MBA), doktorandskému studiu avědecké spolupráci s českými a zahraničními partnery.  Je autorem nebo spoluautorem více než 30 knižních publikací, z nichž některé byly vydány v Německu, Rakousku, Rusku, a na Slovensku.Ing. Oľ

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.