Leo Vodáček, Olga Vodáčková: Moderní management v teorii a praxi
Nejprodávanější učebnice/Odborná literatura
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Nové, 3. rozšířené vydání knihy zkušených autorů a předních domácích odborníků Lea Vodáčka a Oĺgy Vodáčkové Moderní management v teorii a praxi (vydalo ji nakladatelství Management Press, váz., 360 str., doporučená cena 449 Kč) nabízí čtenářům systémový výkladmoderního managementu v podmínkách rychlého rozvoje současné společnosti založené na informacích a znalostech. Nyní, v období nepřetržitých kritických změn, management mnohem více než kdykoli dříve hraje klíčovou roli v úsilí organizací o prosperitu apřežití. Nejnovější poznatky z oboru světového managementu jsou nezbytné pro výrobní podniky, ministerstva a úřady státní i veřejné správy, školy a univerzity, nemocnice, banky, pojišťovny, projektové a konzultační firmy, církve, ekologické a charitativní organizace,družstevní organizace i jednotlivce či pracovní týmy. Autoři podávají ucelený a systematický přehled směrů současného managementu. Objasňují, jak se teorie a praxe moderního managementu vyrovnávají se náročnými problémy, jimiž jsou dnešní organizacevystavovány. Východiskem jejich výkladu jsou aktuální pohledy na klasické sekvenční a paralelní manažerské funkce (např. plánování, organizaci, personální práci, kontrolu, rozhodování). Vysvětlují nároky na dnešní manažerskou práci, a to s využitím moderního konceptukritických faktorů úspěchu organizace (např. tvůrčí vedení, strategie, struktury, procesy, IS/ICT, spolupracovníci). Sladěné uplatnění těchto faktorů umožňuje vyrovnat se jak s výzvami diktatury zákazníků, globalizace a integračních procesů, chaotičností a rizikyzlomových změn podnikatelského prostředí, tak i s proměnami v partnerských a konkurenčních vztazích. Součástí knihy je bohatý seznam relevantní literatury a jmenný a věcný rejstřík. Podnikatelům, podnikovým manažerům i vedoucím pracovníkůmorganizací jiného typu kniha pomůže v rychlé orientaci v manažerské profesi i v jejích základních funkcích. Představuje pro ně zdroj inspirace i doporučení, jak poznatky moderního managementu tvořivě aplikovat ve vlastních podmínkách. Předností publikace je ijejí logická, přehledná struktura. Ta i obrovský poznatkový náboj ji předurčují k tomu, aby se stala vítanou pomůckou nejen pro samostudium profesionálů, ale i při výuce na vysokých i vyšších školách ekonomického směru a v různých formách manažerské přípravy,včetně programů MBA.Stručné obsahové charakteristiky jednotlivých částí:ČÁST I Základy managementu a vztah k podnikáníÚvodní část knihy stručně charakterizuje základní pojmy, poslání a východiska moderního managementu. Zároveňuvádí podstatné poznatky o prostředí manažerské práce, sociální odpovědnosti, etice a kultuře manažerské práce. S ohledem na klíčový význam informatiky pro dnešní management v podmínkách informační, resp. znalostní společnosti shrnuje i základní systémové poznatkyk informační a znalostní podpoře práce manažerů.ČÁST II Struktura a typický obsah manažerské práceNa základě praktických zkušeností bylo ověřeno, že manažerská práce má typick
Recenze
Nejoblíbenější výrobci
- Učebnice/Odborná literatura Oxford University Press
- Učebnice/Odborná literatura Wolters Kluwer
- Učebnice/Odborná literatura Grada
- Učebnice/Odborná literatura Klett
- Učebnice/Odborná literatura Fraus
- Učebnice/Odborná literatura STU
- Učebnice/Odborná literatura Lingea
- Učebnice/Odborná literatura Ikar
- Učebnice/Odborná literatura Penguin
- Učebnice/Odborná literatura ACADEMIA
- Učebnice/Odborná literatura Fontána
- Učebnice/Odborná literatura CPress
- Učebnice/Odborná literatura TRITON
- Učebnice/Odborná literatura INFOA