Lancome Idôle Now - EDP 50 ml
Lancome Idôle Now - EDP 50 ml

Lancome Idôle Now - EDP 50 ml

od 1 749 Kč
Idôle Now je unikátní květinově-vanilková vůně, která vnese do vašeho života sílu, sebevědomí a odhodlání. Odvážnější a bohatší verze původní vůně Lancome Idôle, díky které se všechny vaše sny stanou skutečností. Vůně, která přináší zcela nové možnosti, spojuje vysoce kvalitní přírodní ingredience a poznatky z moderní parfumerie. Výsledkem je elegantní a povznášející vůně, kterou si zamilujete při prvním přivonění. Lehké a povznášející akordy…
Notino.cz
Za dopravu 69 Kč Skladem
1 749 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Lancome Idôle Now - EDP 50 ml
Výrobce: LANCOME
Minimální cena: 1 749 Kč
Maximální cena: 2 780 Kč
Ušetříte až: 1 031 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Vlastnosti

Tester:
Ne

Popis produktu

Idôle Now je unikátní květinově-vanilková vůně, která vnese do vašeho života sílu, sebevědomí a odhodlání. Odvážnější a bohatší verze původní vůně Lancome Idôle, díky které se všechny vaše sny stanou skutečností. Vůně, která přináší zcela nové možnosti, spojuje vysoce kvalitní přírodní ingredience a poznatky z moderní parfumerie. Výsledkem je elegantní a povznášející vůně, kterou si zamilujete při prvním přivonění. Lehké a povznášející akordy růže přecházejí k tajemnému srdci, ve kterém se rozvoní vzácné tóny orchideje. Základ tvoří krémové, nadýchané tóny madagaskarské vanilky, která na vaší pokožce zanechá neodolatelnou stopu. Vůně je vzácným klenotem, který je stvořený pro všechny odvážné a sebevědomé ženy, které jsou za každých okolností samy sebou a žijí naplno. Z flakonu vyzařuje energie vycházejícího slunce, jako nový úsvit se zabarvuje do ohnivě červených a něžných růžových tónů. Vůně je symbolem odhodlání a naděje, je ztělesněním ženské síly a lepších zítřků, které jsou plné změn, jejichž cílem je vybudovat lepší budoucnost. Vůně byla uvedena na trh v roce 2023.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.