Yves Saint Laurent Le Parfum
Yves Saint Laurent Le Parfum

TOP 7
Yves Saint Laurent Le Parfum

od 2 135 Kč
Libre, nový Le Parfém od Yves Saint Laurent. Vůně sebevědomé, neokázalé a charismatické ženy, která žije svou svobodu jako největší luxus. Je zažehnuta touhou prožívat vše s nadbytkem, cítit vše umocněné a žít svobodně, libre, nyní... Protože svoboda nečeká. Ani vy byste neměli čekat. Ikonická vůně Libre nově interpretovaná v hřejivé a kořeněné podobě. Hlava květinové levandule nyní doplněna akordy šafránu z komunitních zahrad YSL ourika v…
Europarfemy.cz
Za dopravu 85 Kč Skladem
2 135 Kč Do eshopu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Nejlevnější

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Yves Saint Laurent Le Parfum
Výrobce: YVES SAINT LAURENT
Minimální cena: 2 135 Kč
Maximální cena: 3 990 Kč
Ušetříte až: 1 855 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Parametry

Tester:
Ne

Vlastnosti

Objem: 50 ml

Popis produktu

Libre, nový Le Parfém od Yves Saint Laurent. Vůně sebevědomé, neokázalé a charismatické ženy, která žije svou svobodu jako největší luxus. Je zažehnuta touhou prožívat vše s nadbytkem, cítit vše umocněné a žít svobodně, libre, nyní... Protože svoboda nečeká. Ani vy byste neměli čekat. Ikonická vůně Libre nově interpretovaná v hřejivé a kořeněné podobě. Hlava květinové levandule nyní doplněna akordy šafránu z komunitních zahrad YSL ourika v Maroku. Plamenný extrakt, který v sobě ukrývá žár ohně a je uzavřený ve flakonu připomínající šperk s ostrým nádechem. Libre flakón: Ikonický flakón, který v sobě ukrývá žár ohně a plamenný extrakt; hranatý twist, který přináší nadrozměrný zlatý logotyp cassandre volně zalomený a přibitý do skla jako šperk; sexy zlaté řetízky a asymetrický černý lakovaný uzávěr, který ji završuje. Klíčové ingredience: Akord šafránu, levandulové srdc, pomerančový květ

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.