Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Karla Kovalová: Černošská feministická literární kritika

Učebnice/Odborná literatura

Karla Kovalová: Černošská feministická literární kritika

• 4

Kniha volně navazuje na antologii angloamerické feministické literární teorie (Ženská literární tradice a hledání identit, ed. Libora Oates-Indruchová, SLON 2007) a seznamuje čtenáře s klíčovými texty (a autorkami) černošské feministické literární kritiky, která se od počátku 70. let 20. století stala součástí ...a dál?

• 5
skladem

Více možností? Karla Kovalová: Černošská feministická literární kritika koupíte i tady

Specifikace Karla Kovalová: Černošská feministická literární kritika

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 220 Kč

Kniha seznamuje s klíčovými texty a autorkami černošské feministické literární kritiky, která se od počátku 70. let 20. století stala součástí americké literární vědy. Antologie se zabývá především obdobím počátku a rozkvětu afroamerické feministické literární kritiky, tedy obdobím od roku 1974 do roku 1990, a nabízí chronologický průřez oblastí afroamerické feministické literární kritiky a jejích teoretických přístupů, které ovlivnily současný kritický pohled na literaturu. Čítanka volně navazuje na antologii » ... a dál?

Produkt Karla Kovalová: Černošská feministická literární kritika

Karla Kovalová: Černošská feministická literární kritika - parametry

Název produktu: Karla Kovalová: Černošská feministická literární kritika
Minimální cena: 220 Kč
Maximální cena: 335 Kč
Ušetríte až: 115 Kč
  • 4

Kniha volně navazuje na antologii angloamerické feministické literární teorie (Ženská literární tradice a hledání identit, ed. Libora Oates-Indruchová, SLON 2007) a seznamuje čtenáře s klíčovými texty (a autorkami) černošské feministické literární kritiky, která se od počátku 70. let 20. století stala součástí americké literární vědy. Antologie se zabývá především obdobím počátku a rozkvětu afroamerické feministické literární kritiky, tedy obdobím od roku 1974 do roku 1990, a nabízí chronologický průřez oblastí afroamerické feministické literární kritiky a jejích teoretických přístupů, které ovlivnily současný kritický pohled na literaturu. Černošská feministická literární kritika není českým čtenářům a čtenářkám takřka známa. Do českého jazyka nebylo dosud z černošské feministické literární kritiky nic přeloženo (ani o ní nebylo v tomto jazyce nic napsáno), tato antologie je tak prvním krokem v tomto směru. Černošská feministická literární kritika představuje vnesením nového intersekcionálního

pohledu nesmírně důležité obohacení pro celá česká genderová studia. (Libora Oates-Indruchová) Černošská feministická literární kritika - Karla Kovalová od authora Karla Kovalová a nakladatelství v kategorii Knihy za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz Karla KovalováVýbor z teoretických statí afroamerických kritičekSlon 2014, edice Studijní textyKniha, čeština, 346 stran