Jitka Srpová: Základy podnikání
Jitka Srpová: Základy podnikání

Jitka Srpová: Základy podnikání

od 366 Kč
Publikace uznávaných autorů je určena všem, kteří se chtějí pustit do podnikání nebo již podnikají, ale chtějí se dozvědět další nové informace. Zjistíte, co byste měli zvážit, než začnete podnikat, a co musíte udělat pro zahájení podnikatelské činnosti, seznámíte se s tím nejdůležitějším, co podnikatel musí vědět z oblasti managementu, marketingu, řízení lidských zdrojů a finančního řízení. V závěru se s vámi úspěšní čeští podnikatelé podělí o…
Grada.cz
Doprava zdarma Skladem
366 Kč
Doprava zdarma Skladem
366 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jitka Srpová: Základy podnikání
Minimální cena: 366 Kč
Maximální cena: 366 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace uznávaných autorů je určena všem, kteří se chtějí pustit do podnikání nebo již podnikají, ale chtějí se dozvědět další nové informace. Zjistíte, co byste měli zvážit, než začnete podnikat, a co musíte udělat pro zahájení podnikatelské činnosti, seznámíte se s tím nejdůležitějším, co podnikatel musí vědět z oblasti managementu, marketingu, řízení lidských zdrojů a finančního řízení. V závěru se s vámi úspěšní čeští podnikatelé podělí o svůj podnikatelský příběh, dozvíte se, v čem tkví tajemství jejich úspěchu. Kniha nemá svým praktickým zaměření a nábojem na českém trhu obdoby a žádný student a podnikatel, který chce dosáhnout ve svém podnikání úspěchu, by ji neměl minout. Recenze Podnikání není a ani nemůže být v moderní společnosti pouze záležitostí jednostranného dosahování vlastního profitu, ale musí zákonitě přispívat např. ke zlepšování kvality života, rozvoji regionu, propagaci a vytváření dobrého jména, vytváření spolupracujících sítí apod. Proto oceňuji na předložené publikaci rovněž i důraz, který autoři věnovali otázkám souvisejícím se společensky odpovědným podnikáním. Kniha představuje významný přínos v oblasti podnikání, a to zejména z hlediska vymezení základních teorií, předpokladů a návrhů možných řešení, které s tématem souvisí. Předložené informace mohou být doporučením pro začínající podnikatele a inspirací pro ty, kteří mají již s podnikáním zkušenosti. Kniha je dle autorů rovněž určena studentům vysokých škol ekonomického zaměření, kde může významně napomoci k jejich vzdělávání. doc. Ing. Ladislav Rolínek, Ph.D.vedoucí katedry řízení, Ekonomická fakultaJihočeská univerzita v Českých Budějovicích O autorovi O hlavních autorechdoc. Ing. Jitka Srpová, CSc.Je absolventkou Fakulty výrobně-ekonomické Vysoké školy ekonomické v Praze (1980), kandidátkou ekonomických věd v oboru ekonomika průmyslu (1992), docentkou v oboru podnikové hospodářství (1999). Je vedoucí sekce malých a středních podniků na katedře managementu VŠE v Praze, garantem vedlejší specializace Malé a střední podniky v tržním prostřední a garantem předmětu Podnikání v malé a střední firmě. Odborně se zaměřuje na problematiku managementu, malých a středních podniků, podnikání, podnikatelského plánu a strategie. Je spoluautorkou vysokoškolských učebnic, například Management - základy, prosperita globalizace (Management Press, 2000), Podniková ekonomika (C. H. Beck, 2006), Podnikání malé a střední firmy (Grada Publishing, 2005, 2008). Je spoluautorkou vysokoškolských skript, autorkou více než 90 odborných statí a též spoluřešitelkou výzkumných projektů. Úzce spolupracuje s praxí, působila jako jednatelka společnosti, členka dozorčí rady, organizátorka vzdělávacích kurzů pro manažery a podnikatele.Ing. Václav Řehoř, Ph.D., MBA Je absolventem ČZU v Praze a The Manchester Metropolitan University/VŠE/PIBS. Působil v České republice jako business development konzultant a projektový manažer, byl členem představenstva společnosti Lybar, a. s., ve vedení společností S

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.