Jiří Stránský: Perlorodky
Jiří Stránský: Perlorodky

Jiří Stránský: Perlorodky

Publikace: Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta. Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem „Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem“, je koncipována v duchu doby jako „all-in-one“. Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jiří Stránský: Perlorodky
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta. Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem „Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem“, je koncipována v duchu doby jako „all-in-one“. Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. Publikace: Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta. Napínavý román o malém Ivanovi, který uteče z dětského domova a šťastným řízením osudu se dostane mezi skauty, kteří ho záhy naučí to, co mnozí nepochopí celý život - že to nejlepší, co nás na světě může potkat, jsou dobré vztahy s lidmi, na které se můžeme spolehnout a kteří se mohou spolehnout na nás, i kdyby hromy bily a blesky lítaly. Vyprávění o vodních skautech (v 70. letech samozřejmě zakázaných), o bratrství a pevném přátelství, které nedokáže zničit ani nepřízeň osudu, psal Jiří Stránský v dopisech z vězení na pokračování svému dvanáctiletému synovi Martinovi, aby se mu nestýskalo a aby věděl, že když člověk opravdu hodně chce, dokáže změnit skoro všechno na světě. Jiří Stránský je dodnes skautem tělem i duší - sám přiznává, že všechny jeho kriminály by pro něho byly mnohem těžší nebýt skautské výchovy. Že právě jako skaut se naučil něco vydržet, nestěžovat si a hlavně dodržovat zásady kamarádství a cti. Jestli tohle jeho čtenářům dojde - jistě že ano! - tak jen proto je dobře, že je tahle knížka na světě. Tento román pro kluky (a trochu i pro holky) vznikl také z dopisů Jiřího Stránského z vězení, a to synovi Martinovi, který se bez táty doma pomalu blížil pubertě – aby věděl, že když člověk opravdu hodně chce, dokáže změnit skoro všechno na světě. Poutavé vyprávění o malém Ivanovi, který uteče z děcáku a ujmou se ho vodní skauti (tehdy, začátkem 70. let už zase zakázaní), a vychovávají ho k lásce ke svobodě, pe

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.