Jiří Dušek, Jan Píšala: Atlas vesmíru pro děti

Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Název produktu: Jiří Dušek, Jan Píšala: Atlas vesmíru pro děti

Zajímá tě vesmír nebo se jen rád díváš na hvězdy? Pak je tenhle atlas přesně pro tebe! Čeká tě procházka po naší Sluneční soustavě, navštívíš komety a planetky, podnikneš výlet na Měsíc, seznámíš se s prvními astronauty a vyzkoušíš si, jaké je cestovat v raketoplánu nebo žít na vesmírné stanici. Dozvíš se, jak celý vesmír vznikal, co jsou to galaxie, nebo třeba odkud se vzal Měsíc. Mapa severní i jižní oblohy tě naučí rozpoznávat ta nejznámější souhvězdí, která svítí nad hlavou při noční procházce nám i našim protinožcům. Informace Rok vydání: 2015 Počet stran: 6 Pevná vazba Hmotnost: 630 g Vhodné pro děti od 6 let Rozměry: 23.0 x 26.0 cm Skibiho knihovnička Ahoj, vítám tě do své nové knihovničky, do které jsem pro tebe vybral jen ty opravdu nejpovedenější knížky, které by ti určitě neměly uniknout. Ručím za ně svou medvědí tlapou. S každou z nich se můžeš stulit doma do křesílka a ponořit se do podivuhodných příběhů na jejích stránkách. Můžeš si vybrat tu, která tě okouzlí na první pohled. Anebo tu, která sice vypadá příliš tlustá nebo tenká nebo snad příliš obyčejná. Jedno ti můžu slíbit – každá má své tajemství, které stojí za to objevit. Hezké čtení přeje medvídek Skibi Vypněte na chvíli vaši mysl a ponořte se do starodávného kouzelného světa tradiční lidové tvořivosti!Omalovánky pro všechny generace zvou ke kouzelnému výletu do starých časů, kdy umění doprovázelo každý lidský krok. Bylo přítomno po celém širém světě, ve všech kulturách a napříč generacemi, ve formě výšivek, obrázků, malůvek, kachlí. Bylo řezáno do dřeva, tesáno do kamene, malováno na omítky. Matky a otcové, stařenky i stařečkové předávaly svým dětem umění tradičního ornamentu, učili je vzory malovat, vyšívat, vyřezávat, sypat pískem. - Na každé dvoustraně najdete vzor ve větším celku i v detailu, uzpůsobený k vymalovávání pro děti, dospělé i seniory. - Objevte ve vymalovávání novou zábavu, která zároveň uklidní vaši mysl. - Ponořte se do světa starodávných tradic a rituálů, poznejte vzory a ornamenty různých kultur. - Udělejte si radost!   Autor: výtvarně Vendula Bělochová Atlas vesmíru pro děti - Jan Píšala; Jiří Dušek Nádherně ilustrovaný atlas s šesti velkými rozkládacímimapami odhalí všem malým zájemcům skrytátajemství blízkého i vzdáleného vesmíru. Čeká těprocházka po naší Sluneční soustavě, navštívíš kometya planetky, podnikneš výlet na Měsíc, seznámíšse s prvními astronauty a vyzkoušíš si, jaké jecestovat v raketoplánu nebo žít na vesmírné stanici.Mapa severní i jižní oblohy tě naučí rozpoznávat tanejznámější souhvězdí. z kategorie Knihy | Naučná literatura | Encyklopedie | Vesmír od B4U Publishing naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz!